گزینه ساپینتو در حوالی استقلال/ بند جدایی ستاره پرتغالی خبرساز شد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه تراکتور قصد فروش آلوز را ندارد اما قرارداد بازیکن پرتغالی تراکتور، مسیر جدایی‌اش را هموار کرده است.

ریکاردو آلوز در تراکتور عملکرد خوبی داشت و با ۸ پاس گلی که ارسال کرده حسابی مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

اگر چه نصیرزاده مدیرعامل تراکتور مذاکره با بهترین پاسور لیگ برتر را غیر قانونی می‌داند، اما بندی در قرارداد این بازیکن پرتغالی وجود دارد که مسیر جدایی وی را هموار کرده است. البته با توجه به پرداخت تمامی مطالبات مالی بازیکن خارجی تراکتور، وی نمی‌تواند به بحث جدایی از طریق مالی استناد کند.

در قرارداد آلوز ذکر شده که در صورت قطع همکاری بردیف و پرشورها، این بازیکن می‌تواند جدا شود. با این اوصاف حالا که خمز هدایت تراکتور را به عهده دارد و به نظر می‌رسد آلوز هم بی تمایل نیست به تیمی برود که سرمربی آن هموطنش است و استقلال برای او سکوی پرتابی خوبی به نظر می‌رسد.

به ویژه که استقلال در پست آلوز سال‌هاست با خلا بازیکن روبرو است. با این اوصاف بعید نیست که ظرف فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات (روز ششم اسفند ماه) آلوز به آبی‌پوشان ملحق شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • mahdi IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    مافیای حکومتی در فدراسیون هرگز اجازه نخواهد داد استقلال به چنین موفقیتی در نقل و انتقالات دست پیدا کند. همان پارسال که اجازه دادند در شرایط عادلانه استقلال قهرمان شود به شدت پشیمان هستند.
    • ع ق QA ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      مافیای حکومتی ؟ قصدت مافیای ۳ میم مظلومی محصص ماجدی تو هیئت رئیسه فدراسیونه ؟ سال قبل اینا تبانی کردند تا قهرمان شدید حتی تو جام جهانی با تحمیل مارکار به کیروش باعث افتضاح شش تایی شدند
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    آخه قرار داد آلوز و کجادیدین شایع درست کردن خوب بلدید آرامش همه ی تیم هارو بهم می زنید کاملا معلومه آلوز تو تراکتور می مونه نمی دونم چرا اینقدر چیزید
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    فتل فکر کرده اینهم جاسم کراره کور خونده
  • سلطانیه تراختورچی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    اگه حق فسخ داشت پیشنهاد قطری و امارات رو قبول می کرد که مبلغ بالاتری پیشنهاد دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی