نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: حجازی استقلال را سیزدهم کرد، اما مرفاوی از چهارم پایین‌تر نیامد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال اعتقاد داشت صمد مرفاوی که همه خواهان برکناری او بودند، تیم را از رده چهارمی جدول پایین‌تر نیاورد.

۱۲ سال پیش در اواخر  تیرماه ۱۳۸۹ علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال بود و در حالی که یک ماه از حضور او در این پست می‌گذشت وی  با حاشیه‌های زیادی روبرو شده بود. جنگ و دعوای لفظی قلعه نویی با مظلومی و پورحیدری از یک سو به اندازه کافی سوژه رسانه‌ها شده بود تا اینکه ناصر حجازی هم شمشیر را برای سرپرست موقت استقلال از روبرو است. در همین خصوص فتح‌الله‌زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی اینگونه توضیح داد: بعضی از مطالب از سوی دوستان خبرنگار تولید می‌شود نه شخص مصاحبه شونده . ممکن است یک خبرنگار نظر شخصی خود را هم در مصاحبه لحاظ کند با این حال من نمی‌گویم خبرنگاران مقصر  هستند اما احتمال خطا وجود دارد.

وی افزود : پورحیدری نباید اینطور صحبت کند و انتظار دارم خویشتن‌دار باشد این پرونده جمع می‌شود و دیگر طرفین علیه یکدیگر مصاحبه نمی‌کند. اگر از باشگاه استقلال کسی دوباره این گونه حرف بزند خودم برخورد می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده  در خصوص ناصر حجازی نیز اظهار داشت: ناصرخان بزرگ استقلال است و براییش احترام قائلم ضمن اینکه هیچ ابایی ندارم  برای استقلال گدایی کنم. من ایشان را دوبار برای همکاری دعوت کردم اما اگه به نظر ناصر خان دعوت به همکاری ضربه زدن بوده، دیگر او را دعوت نمی‌کنم تا ضربه نخورد. شاید دعوت من از حجازی برای همکاری هم ضربه زدن بوده به همین دلیل دیگر ایشان دعوت نمی‌کنم.

او در ادامه تاکید کرد: من نمیدونم این دیگر چه عقیده ای هست صمد مرفاوی  جوان سرمربی کم تجربه استقلال را از چهارم جدول پایین تر نیاورد و همه می‌خواستند بر کنارش کنند ولی از آن طرف حجازی استقلال را سیزدهم کرد اما من را او راعوض نکردم بلکه مدیر فنی شد. تازه این جابجایی هم طبق نظر خود ناصرخان بود. زیرا به صورت کتبی نوشت فیروز کریمی سرمربی شود. از شما خبرنگاران می‌خواهم اعضای هیئت مدیره زنگ بزنید ببینید که من از حجازی دفاع کردم یا نه.

مصاحبه فتح‌الله‌زاده را در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: حجازی استقلال را سیزدهم کرد، اما مرفاوی از چهارم پایین‌تر نیامد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    بعنوان پرسپولیسی معمولی می‌نویسم این چه نیازی هست که در آن هیچ انصاف و عدالتی رعایت نمیشه .گذشته فوتبال ما را اگر بخواهی بررسی کنید خیلی از این جنگ و جدلها داره ولی بیرون آوردن پرونده های رقابتی و دلایل اون را نمیدانم برای چیست ؟ استقلال و پرسپولیس دو تیم پر هوادار هستند که باید یا حفظ کرد یا باید از بن برانداخت .چون اینگونه صحبتهاست که دو تا برادر و دو هموطن را به جان هم میاندازد و هیچ سودی در پیشرفت برادری در فوتبال ندارن .فوتبال ما شده برد و باخت و تیراندازی یک عده بسوی هموطن خود .میشه سالمتر بود
    • ع ق QA ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      خود حاجی می تونه بکمک تجربه ش تیم را شخم بزنه برای فصل بعد از نو درست کنه ما طرفدار حاجی هستیم این استقلال داغون ربطی به حاجی و ساپینتو نداره مقثر مظلومی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی