مهاجم سابق منچسترسیتی از دست استقلال پرید/ «ژو» باشگاه جدیدش را انتخاب کرد؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوائو آلوز دی آسیس سیلوا ملقب به ژو، مهاجم برزیلی ساعاتی قبل به عربستان سفر کرد تا با یک باشگاه در این کشور قرارداد نهایی امضا کند.

علی فتح الله زاده که بازی‌های نقل و انتقالاتی را خوب بلد است و عادت به ترکاندن بمب در نقل و انتقالات دارد، در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش ادعا کرد استقلال در تدارک خرید یک مهاجم برزیلی است که سابقه بازی در اورتون و منچسترسیتی را دارد.

خیلی زود نام این بازیکن در فضای مجازی لو رفت و از روی کدهایی که فتح الله زاده داده بود، مشخص شد ژو برزیلی که حالا ۳۵ سال سن دارد و به مرز بازنشستگی نزدیک شده، مدنظر استقلال است.

ژائو آلوز دی آسیس سیلوا ملقب به ژو، با بیش از ۲۰ بازی ملی و سابقه بازی در جام جهانی و المپیک برای تیم ملی برزیل، اورتون، منچسترسیتی و گالاتاسرای را تجربه کرده و گویا در ۳۵ سالگی آماده بود با دستمزدی ارزان برای نیم فصل پیراهن استقلال را بپوشد اما حالا از عربستان خبر می‌رسد این بازیکن برزیلی امروز به این کشور عربی سفر کرده و قرار است فردا به صورت رسمی با یک تیم سعودی قرارداد ببندد.

قیمتی که ترانسفر مارکت برای این مهاجم ۳۵ ساله و ۱۹۲ سانتی متری مشخص کرده ۷۵۰ هزار یورو برای یک فصل و نصف همین مبلغ برای نیم فصل است اما استقلالی‌ها مدعی بودند می‌خواهند در ازای پرداخت تنها ۲۰۰ هزار یورو این بازیکن را برای نیم فصل به خدمت بگیرند.

حالا با توجه به سفر ژو به عربستان انتقال او به استقلال را باید تقریبا منتفی دانست چرا که این بازیکن وقتی پیشنهادی نداشت راضی بود به ۲۰۰ هزار یوروی استقلال فکر کند اما بعید است حالا به عربستان رفته، دوباره به سمت ایران بچرخد.

این مطلب را هم بخوانید: «ژو»؛ مهاجم مدنظر استقلال کیست؟/ همبازی نیمار، خرید ناموفق منچسترسیتی و آقای گل سری‌آ برزیل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی