جزئیات جلسه شبانه ساپینتو با فتح‌الله‌زاده/ نقل و انتقالات موضوع گفت‌وگوی آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال با حضور در اردوی این تیم پیش از دیدار فردا، با علی فتح‌الله‌زاده دیدار کرد.

 استقلال فردا در استادیوم آزادی میزبان ملوان خواهد بود. آبی پوشان برای فراموشی دو شکست متوالی در لیگ برتر برابر تراکتور و سپاهان، بازگشت به جمع مدعیان و کاهش فاصله با رقبای قهرمانی، چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارند و باید امیدوار باشند تا سایر تیم های بالای جدول، در دیدارهای این هفته برنده از زمین خارج نشوند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که این روزها حسابی درگیر باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و جذب بازیکنان جدید است،  امشب در اردوی این تیم حاضر شد و در جلسه‌ای دوستانه و صمیمی با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شرکت کرد. در این جلسه طرفین به بررسی مسائل جاری تیم پرداختند.

شب گذشته بود که فتح‌الله‌زاده در تماس تلفنی با یک برنامه تلویزیونی، یک بار دیگر بر حمایت خود از سرمربی پرتغالی تأکید کرد و گفت که برای تقویت استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل، به دنبال جذب دو بازیکن مطرح است.

ساپینتو نیز در نشست خبری امروز اعلام کرد که با مدیرعامل در ارتباط است و طرفین در تلاش هستند تا بتوانند برای موفقیت تیم و بخصوص جذب بازیکن در بازار نقل و انتقالاتی، بحث و گفتگو کنند.

در پایان این ملاقات هم فتح‌الله‌زاده برای آبی‌پوشان پایتخت در بازی فردا آرزوی موفقیت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    نه فتح الله زاده اقتدارقبلی وثبات دارد نه ساپینتو مربی هست استقلال را برهم زدند ازهمه نظر جاطوس دارد، بدخواه دارد، داوران برعلیه استقلال هساند، شلیت بگیران هستند، وووو
  • محمد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    😂😂😂 مدیرعامل استقلال با حضور در اردوی استقلال با فتح الله زاده دیدار کرد😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی