نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
آلترناتیو جدید گل‌محمدی برای نقل و انتقالات/ پیشنهاد دو بازیکن برزیلی به پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که یحیی گل محمدی تصمیم به کنار گذاشتن سیامک نعمتی و حامد پاکدل گرفت تا این دو بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت برای نیم فصل دوم نباشند اما هنوز خبری از انتخاب بازیکنان جدید برای این تیم نباشد.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس خواهان جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش شده است تا «لئوناردو پریرا» به عنوان گزینه اول خرید این تیم در زمستان باشد. باشگاه نیز مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کرده است تا بتواند گزینه سرمربی را به جمع سرخپوشان بیاورد.

همچنین یحیی گل محمدی مهاجم برزیلی دیگری را نیز به باشگاه پیشنهاد کرده است که تنها یک نفر از این دو بازیکن را می‌خواهد. به همین خاطر مدیران باشگاه منتظر تعیین تکلیف وضعیت پریرا هستند تا اگر به توافق مالی رسیدند قید نفر دوم را بزنند در غیر این صورت مذاکره با این بازیکن آغاز خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن در زمستان گرفته است عدم قرار دادن بازیکن ایرانی در لیست خرید نیم فصل تیمش است. سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند بازیکنان مورد علاقه‌اش با باشگاه‌های رقیب قرارداد دارند و نمی‌تواند فعلا آنها را در اختیار داشته باشد. همین امر باعث شد تا او به جای جذب بازیکنانی که احتمالا حضورشان حاشیه ساز و پر هزینه خواهد بود سراغ خارجی‌ها رفته و پرسپولیس را تقویت کند.

بنابراین لیست خرید زمستانی پرسپولیس فعلا شامل بازیکن ایرانی نشده است و کادر فنی سرخپوشان تنها در صدد جذب مهاجم خارجی گلزن هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    امیدوارم بازیکنی بگیرن که به درد تیم بخورد و بتونه بازی خوبی از خودش نشون بده نه بازیکنی که بیاد اصلا فوتبال بلد نباشه بعد پولشو بگیره بره
  • کوهمره جروق IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    این بازیکن های که گل محمدی میخواد بگیره هم سن بالا هست و هم بدردنخور و گران قیمت و هم دلاری ولی قلی زاده هم سن مناسب داره و هم بازیش همه دیدن یعنی خریدش عالی هست.حالا رو چه حسابی گیر دادن به این برزیلی های که فقط خود پرسپولیس مشتری اول و آخرش هست، خدا داند.
  • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    هربازیکن سرشناسی یحیی برا پرسپولیس بیاورد چون بازیکنان پرسپولیس سانتر دقیق وشوت بلد نیستند خیلی موثر نخواهد بود
  • ناشناس IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    پرسپولیس حدود ۲۰ سانتر روی دروازه فولاد فرستاد چون دقیق نبودند همه را دفاع دفع نمودند به هیچ عنوان سانترها دقیق نبود درطول بازی ۵ شوت سالم نزدند رویه بازی با این حملات چندان تغییر نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی