نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سیاوش یزدانی در آستانه جدایی/ فتح‌ الله‌زاده به دنبال یک راه حل است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.

جدایی سیاوش یزدانی از استقلال، این خبری است که پس از کنار گذاشته شدن او توسط ساپینتو، هر روز رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گرفت. مدافعی که یک بار طعم کاپیتان بودن در جمع آبی‌پوشان را چشید اما این بازوبند هرگز برای او خوش یمن نبود و حالا مدافع جنجالی آبی‌ها فاصله چندانی تا جدایی از تیم ندارد.

ریکاردو ساپینتو روز گذشته شمشیر را برای سیاوش از رو بست. او صراحتا اعلام کرد که نیازی به یزدانی ندارد و این بازیکن بهتر است با جدایی از استقلال، هم خودش را خوشحال کند و هم اینکه فضا را برای جذب یک بازیکن جدید باز بگذارد. با وجود این صحبت‌های صریح، اما یزدانی تا همین امروز تمایلی به جدایی از جمع آبی‌پوشان نداشت و قصد داشت تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

با این حال، شرایط به سمتی پیش رفت که یزدانی نیز به درهای خروج از باشگاه نزدیک و نزدیک‌تر شد. او در حال سپری کردن آخرین جلساتش با مدیران استقلال است. دو طرف به دنبال یافتن راهکاری هستند تا قرارداد سیاوش با رضایت دو طرفه فسخ شود و آبی‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را جذب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرعلی،عشق فقط استقلال IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    سیاوش خوبه ولی بخاطرخطای بی موردی که انجام دادوباعث باخت استقلال شدساپینتوقیدش روزد،منم بودم اخراجش میکردم این چه پنالتی بودداد،درهرحال براش توتیم های دیگه آرزوی موفقیت دارم
  • محمد IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    اول: اگه میخواید بره باید حق و حقوقش رو کامل بدید. دوم:قابل توجه آقای یزدانی، ببین برادر، تیمی که براش سینه سپر کردی و بخاطرش اون بی احترامی ها رو کردی، حالا چطور داره جوابت رو می ده . ارزشش رو داشت به نظرت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی