نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جنجال‌هایی که همسران ستاره‌های فوتبال به‌پا کردند؛ از حمله به مربی و مسخره‌کردن شهر تا طعنه به رقیب شوهر/ جورجینا: رونالدو آمد همه‌چی تغییر کرد اما...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

برخی از همسران فوتبالیست‌ها گاهی دست به اعتراض با صدای بلند زدند و نارضایتی‌های خود را بدون ترس عنوان کردند.

شرکای زندگی فوتبالیست‌ها در سال‌های اخیر سعی کردند که به دور از نام و آوازه همسر، شهرتی برای خود دست و پا کنند. از ظاهر شدن روی جلد مجلات به عنوان سلبریتی مستقل گرفته تا فعالیت در کسب و کار شخصی، آنها خوشحالند که از زیر سایه همسر مشهور خود بیرون آمده‌اند.

اما شاید این زنان گاهی در اعتراض به باشگاه همسران خود، شهری که در آن زندگی می‌کنند و حتی بازیکنان رقیب، پا را فراتر نهاده باشند. در ادامه منتخبی از زنان شورشی را نام می‌بریم.

واندا نارا

یکی از آتشین‌مزاج‌ترین زنان فوتبالیست‌ها واندا نارای آرژانتینی همسر سابق مائورو ایکاردی است. وقتی باشگاه اینتر روملو لوکاکو را آورد تا جایگزین شوهر او شود، واندا هیچ از این موضوع خوشش نیامد. پس از اینکه در تلویزیون ایتالیا به او گفته شد که لوکاکو بیشتر از ایکاردی با تیم جور درمی‌آید، او پاسخ داد: «خوب است که لوکاکو را هم در بازی‌های بزرگ ببینیم. او در لیگ قهرمانان گل نزده، و دور حذفی را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.» او افزود: «آخرین شماره ۹ حدود ۱۵۰ گل برای اینتر به ثمر رساند.»

واندا نارا

سارا گوندوغان

منچستر رستوران‌های فراوان دارد اما سارا، همسر ایلکای گوندوغان، اصلاً از غذاهای منچستری خوشش نمی‌آید. وقتی از او در مورد رستوران مورد علاقه‌اش در شهر سؤال شد، او گفت: «متاسفم، صادقانه بگویم، اما هیچی. خیلی تلاش کردم تا یک رستوران خوب پیدا کنم اما... غذاهای اینجا وحشتناک است. نمی‌توان یک غذای خوب ایتالیایی یا سوشی خوب یا فقط غذای تازه در اینجا پیدا کرد. همه چیزشان منجمد است. رستوران‌های اینجا فقط به فکر کسب درآمد از فروش نوشیدنی هستند و به کیفیت غذا اهمیت نمی‌دهند. در لندن شاید بتوان رستوران خوب پیدا کرد، اما در منچستر نه.»

سارا گوندوغان

جورجینا رودریگس

جورجینا کسی نیست که به جای حرف زدن سکوت کند، و اخیراً این سرمربی سابق پرتغال «فرناندو سانتوش» بود که خشم او را برانگیخت. سانتوش در بازی پرتغال در جام جهانی تصمیم سختی گرفت و کریستیانو رونالدو را از بازی با مراکش بیرون نگه داشت. پرتغال بازی را باخت و از مرحله یک‌چهارم حذف شد. جورجینا پس از بازی در اینستاگرامش نوشت: «امروز دوست و مربی تو تصمیم بدی گرفت. همان دوستی که آنهمه برایش احترام قائلی. وقتی وارد زمین شدی او دید که چقدر همه چیز تغییر کرده اما دیگر دیر شده بود. بهترین بازیکن جهان و قدرتمندترین سلاح او را نمی‌توان دست کم گرفت. نمی‌توانی برای کسی که لیاقتش را ندارد احترام قائل باشی. زندگی همواره در حال درس دادن به ماست. امروز ما نباختیم. ما درس گرفتیم.»

در همین ارتباط: جورجینا وارد می‌شود/ حمله نامزد رونالدو به پرتغالی‌ها؛ آمدی همه‌چیز تغییر کرد ولی دیر بود!

جورجینا رودریگس

مایا نیلسون

خانم ویکتور لیندلوف، مایا، یک وبلاگ‌نویس سوئدی است که طرفداران زیادی در رسانه‌های اجتماعی دارد. بنابراین وقتی او جایگاه وی‌آی‌پی منچستریونایتد با قیمت‌های فضایی‌اش را به باد انتقاد گرفت، از چشم مردم دور نماند. او در پادکست خود گفت: «اینجا بازیکنان این گزینه را دارند که جایگاه وی‌آی‌پی اجاره کنند، نمی‌گویم قیمتش چقدر است اما وحشتناک بالا و منزجرکننده‌ست و اگر یکی نخرید بازنده محسوب می‌شوید. اما جایگاه داشتن هم قشنگ است، چون گارسون شخصی خودت را داری.»

مایا نیلسون

ادورنه گارسیا

در حالی که سارا از رستوران‌های منچستر گله داشت، ادورنه، ستاره پاپ، از کل شهر بیزار است. در واقع همسر داوید دخئا این شهر را «زشت‌تر از پشت یخچال» نامید. گارسیا که متولد مادرید است، به تلویزیون اسپانیا گفت که تنها دلیلی که در منچستر مانده به خاطر فوتبال همسرش است. او همچنین ادامه داد: «تنها دلیل برای دوست داشتن منچستر این است که داوید اینجاست. با حضور او  همه چیز شگفت‌انگیز و زیباست.»

ادورنه گارسیا

الیانا گورسیو

همسر سرخیو رومرو، الیانا، از اینکه به سرخیو اجازه ندادند در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات در سال ۲۰۲۰ به اورتون برود، عصبانی شد. او در اینستاگرام نوشت: «سرخیو رومرو سخت برای باشگاه کار کرد. آنها آخرین جام را با کمک او بردند. او به تیم کمک کرد تا به چهار فینال و نیمه نهایی برسد و سپس او را نیمکت‌نشین کردند و همه چیز را از دست دادند.» او سپس درخواست کرد که همسرش را رها کنند و خواستار احترام به شوهرش شد.

الیانا گورسیو

جسیکا کانتنتو

هنگامی که لوکاس پودولسکی، ستاره سابق آرسنال، از همسران فوتبالیست‌ها انتقاد کرد و گفت که «آنها اعصاب من را خرد می‌کنند»، جسیکا که همسر دیگو کانتنتو است پاسخ داد. او به نشریه «بیلد» گفت: «نمی‌توانم اظهارات او را درک کنم. اینجا دوباره کلیشه‌هایی مطرح می‌شود که خیلی از زنان فوتبالیست‌ها از جمله من سالها علیه‌شان مبارزه کرده‌ایم. این خوب نیست. او همه را جمع بست.»

کانتنتو ادامه داد: «با چنین اظهاراتی شانس این را ندارید که متفاوت تلقی شوید، برای مثال به عنوان یک کارآفرین، مادر یا زن شاغل، که به مرد وابسته نیست. اما وقتی چنین اظهاراتی را به عنوان یک شخصیت بزرگ بیان می‌کنید، تصویر منفی همسر بازیکنان را تقویت می‌کنید که بسیاری از زنان سالها علیه‌ش مبارزه کردند. این همچنین مخالف اصولی است که یک بازیکن فوتبال در باشگاه دنبال می‌کند.»

جسیکا کانتنتو

این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی محمودی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    عالیییییییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی