نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کریستیانو رونالدو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی النصر، مدعی شد فرصتی که کریستیانو رونالدو برابر الاتحاد از دست داد باعث شکست این تیم شد.

النصر شب گذشته در سوپرجام فوتبال عربستان به مصاف الاتحاد رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم شکست خورد. 

رونالدو در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت و نتوانست مانع از شکست تیمش در این بازی مهم شود. او در نیمه اول این فرصت را داشت که گلی را وارد دروازه حریف کند اما در نهایت نتوانست از این فرصت استفاده کند و حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث نارضایتی سرمربی این تیم شده است. 

گارسیا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «یکی از اتفاقاتی که باعث شد شرایط بازی به صورت کلی تغییر کند، فرصتی بود که کریستیانو رونالدو در نیمه اول از دست داد. اگر این توپ گل شده بود شرایط عوض می‌شد.»

رونالدو هنوز واکنش به این اظهارات مطرح شده از سوی گارسیا نشان نداده اما مشخصا از این که مقصر شکست تیمش در فاصله یک ماه پس از حضور در النصر شناخته شود چندان خوشحال نخواهد شد. 

هرچند بسیاری از کارشناسان و هواداران این بازیکن معتقد هستند که به او مدتی زمان نیاز دارد تا بتواند با شرایط فوتبال عربستان سازگار شود و بار دیگر به همان رونالدوی سرنوشت‌ساز سابق تبدیل شود. 

در همین ارتباط: راهکار حریف النصر برای عصبی کردن رونالدو/ کریستیانو باید در این جو عجیب تمرکز کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    تا بخاد سازگار بشه سنش نمیذاره تعیین کننده باشه ،سطح لیگ اونا اینقدر که ما و رونالدو فکر میکنیم پایین نیست ،میگم رونالدو چون قطعا خودش خواسته یه خط بیاد عقبتر مثل دوران رئال ،با خودش گفته مسی مهاجم نوک نیست ،اینجام که خبری نیست بیام یه خط عقبتر دریبل و شوتو گل مارادونایی و اینا ،ولی یه موقعیت ساده رو اینقدر بهش فشار اومده بود نتونست با تمرکز بزنه ،اینارو یادمونه چند سال پیش مقل اب خوردن گل میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی