نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
سیاوش یزدانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که سیاوش یزدانی به دلیل فسخ قراردادش از سوی باشگاه استقلال، از باشگاه شکایت کند و کمیته وضعیت حق را به بازیکن دهد، اتفاقات تلخی برای باشگاه رخ خواهد داد.

کمیته وضعیت همان‌طور که می‌گوید بازیکن در صورت فسخ یک‌طرفه قرارداد باید تبعات آن را بپذیرد، خطاب به باشگاه هم یادآور می‌شود در صورت فسخ بی‌دلیل قرارداد بازیکن باید مسئولیت آن را برعهده بگیرد که در این صورت باشگاه علاوه بر این‌که ملزم می‌شود حق و حقوق بازیکن را پرداخت کند، ممکن است به دلیل رفتار غیرقانونی در فسخ قرارداد یکی دو پنجره را از دست بدهد.

اما آخرین خبر در مورد وضعیت سیاوش یزدانی این است که او از باشگاه استقلال شکایت نخواهد کرد. چرا که سپاهان با از دست دادن مدافع برزیلی و محمد نژادمهدی نسبت به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده و در صورتی که سیاوش یزدانی بخواهد راهی سپاهان شود، شکایت او پیگیری نخواهد شد. از سویی او به خوبی می‌داند در صورت شکایت از استقلال و محروم کردن این تیم از پنجره در فضای مجازی با حمله تند هواداران مواجه شده و این وضعیت فوتبال بازی کردن در لیگ برتر را برای او سخت‌تر خواهد کرد.

از سویی گفته می‌شود او به این دلیل قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرد و راهی تیم سپاهان نشد که شائبه‌هایی در مورد کم‌کاری او در بازی با این تیم وجود داشت، اما امروز در حالی که قرارداد او از سوی باشگاه استقلال فسخ شده این حق طبیعی‌اش است هر تیمی را که دوست دارد انتخاب کند و این انتخاب می‌تواند سپاهان باشد. به خصوص که مورایس او را دوست دارد و از سویی به این بهانه سپاهان دو مدافع میانی خود را کنار زده است.

بر همین اساس باشگاه سپاهان به سیاوش یزدانی توصیه کرده بدون طرح شکایت علیه باشگاه استقلال به دیار نصف جهان بیاید و فوتبال خود را دنبال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    شاید هم برا همین نیومد که فسخ کنن که شما بگی آره حقشه ،جالبه طرف مشخصا به یک تیمی پنالتی میده(اونم تو بی مورد ترین صحنه ممکن ) و قبل ازین که حتی خبر کنار گذاشته شدنش پخش بشه تیم منتفع دوتا مدافعشو عذرشونو میخاد و جا برا مدافع جدید باز میکنه و مربی خارجیش که طبیعتا نباید یه بازیکن نیمکت نشین تو استقلال ((رو که قبل اومدنش به ایران لیگ برتر بازی میکرده )) بشناسه در موردش میگه باعث افتخارمه چنین بازیکنی بیاد تیمم‌(که حتما قبلا فیلم بازیشو دادنش ببینه) و به مسخره ترین شکل ممکن هیچ رسانه ای حاضر نیست اینارو بزاره کنارهم و که نکنه از جایی ورود کنن برا رسیدگی ...بنظر شما اگه حذفمون نمیکنی زیبا نیست ؟
  • ا.م IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    رویا پردازی ونقدتوهم گونه نویسنده هیچ مبنای حقوقی ومنطقی نداره واین حق بازیکن هست که فسخ غیرقانونی وبدون دلیل محکمه پسندباشگاه را اثبات کنه ‌‌بعد به سپاهان یاهرتیمی خواست بره وتوهین احتمالی هوادارانی که همین الان خائنش میدونندمانعی برای طرح شکایت نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی