نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرانکو بارسی: لیاقت این همه تماشاگر، دربی زیباتری بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی یک‌شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۱ را می‌بینید.

گفت‌وگوی اختصاصی با فرانکو بارسی کاپیتان اسبق تیم‌های ملی و میلان ایتالیا تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما به نقل از فرانکو نوشتیم این همه تماشاگر دربی تهران لیاقت‌شان بازی زیباتری بود اما مساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال چنگی به دل نزد. او اعتقاد داشت دو تیم بیش از حد محتاط بودند و انتظار بیشتری از دو تیم مطرح ایران می‌رفت.

کی‌روش: هنگام بازی‌های لیگ ایران می‌توانید به کافه بروید و چای بخورید!
کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی کشورمان بازی‌های لیگ برتر را نمی‌دید و در حالی‌که خیلی‌ها از وی انتقاد می‌کردند که چرا بازی‌های لیگ را از نزدیک مشاهده نمی‌کند، پاسخ داد: هنگام بازی‌های لیگ ایران می‌توانید به کافه بروید و چای بخورید چون که کیفیت بازی‌ها بسیار پایین است.

دایی: من هم در بازی‌های ملی چای می‌خورم و تخمه می‌شکنم!
علی دایی ملی‌پوش اسبق و اسطوره فوتبال کشورمان با کنایه به کارلوس کی‌روش که اعتقاد داشت بازی‌های لیگ برتر سطح پایینی دارد، گفته بود: اتفاقا من هم در بازی‌های ملی چای می‌خورم و تخمه می‌شکنم!

حقیقی: هر داور دیگری غیر از قهرمانی بود، پنالتی می‌گرفت
رضا حقیقی هافبک تیم پرسپولیس اعتقاد داشت مجتبی جباری هافبک شاخص آبی‌پوشان را  کاملا از جریان بازی خارج کرده تا در دربی نتواند کاری بکند. او در ادامه افزود: هر داور دیگری به غیر از محسن قهرمانی بود خطا روی من در محوطه جریمه استقلال را پنالتی می‌گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی