نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
باشگاه استقلال نباید به خاطر جیبش هوادار را کباب کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قیمت عجیب بلیت بازی تیم های استقلال و ملوان بندر انزلی از نگاه بسیاری از کارشناسان دلیل عمده خلوتی سکوهای استادیوم آزادی در روز مصاف آبی‌ها مقابل ملوان بود.

اکبر کارگرجم بازیکن اسبق استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره عدم استقبال هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه آزادی در حاشیه بازی مقابل ملوان اظهار داشت: «من شنیدم قیمت برخی از بلیت ها یک میلیون تومان بود که واقعاً عجیب است! چرا چنین قیمتی برای هوادار در نظر گرفته می‌شود؟»

باشگاه استقلال نباید به خاطر جیبش هوادار را کباب کند!

وی افزود: «کدام قشر از طرفداران استقلال به استادیوم می‌روند که بتوانند این مبلغ را بپردازند! چه کسی حاضر می‌شود عصر روز آخر هفته اش را تا استادیوم آزادی برود و در آن سرما بنشیند و یک میلیون تومان بدهد تا بازی استقلال را ببیند. این رفتار واقعاً عادلانه نیست. باید قیمتی برای بلیت در نظر گرفته شود که نه سیخ بسوزد نه کباب. باشگاه نباید تا این اندازه به فکر جیبش باشد. باید گاهی به هوادار هم امتیاز بدهد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    فکر کنم با این مبالغ خود جوش هواداران فوتبال از رفتن به استادیم ها منصرف خواهند شد. شما بهترین تیمهای اروپایی را هم به آزادی بیاورید مردم ایران حاصر نیستند همچین مبلعی برای یک قطعه‌ بلیط بدهند چه رسد به تیمهای درپیتی ایران یعنی ندارند که بلیط بخرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی