استقلال مقابل ملوان خوش‌شانس بود وگرنه برنده نمی‌شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور به موقع روزبه چشمی در دهانه دروازه استقلال از نگاه پیشکسوت استقلالی ها عامل اصلی و خوش شانسی این تیم در مواجهه با ملوان بود.

اکبر کارگرجم در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره مهمترین اتفاق بازی استقلال مقابل ملوان معتقد بود این تیم شانس آورد که گل اول را زد. وی در همین ارتباط اظهار داشت: «اگر دقت کرده باشید حملات زهردار و خطرناک ملوان برای دقایق قبل از گل خوردن آنهاست. زمانی که استقلال هنوز اعتماد به نفس نداشت و همین اعتماد به نفس نداشتنش باعث شد به حریفش موقعیت بدهد».

وی افزود: «دیدیم که اگر چشمی نبود استقلال ممکن بود باز هم بازی را وا بدهد. اما تجربه کاپیتان جام جهانی رفته استقلال موجب شد استقلال در بازی بماند. درست بعد از توپی که چشمی از روی خط برگرداند، استقلال به گل رسید و همان اتفاقی که ممکن بود برای استقلال رخ بدهد برای ملوان افتاد».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قلی خان IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    خخخخخخ؛ حتما باید ۲۰گل می زد تا ثابت بشه خوب بازی کرده و شانس نبوده
  • بهرام IT ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    استقلال خوش شانس نبود چون چهار گل زد و به هر حال بازی را می‌برد حتی اگر توپ ملوانان هم گل میشد باز هم استقلال برنده میدان میشد،اما این ملوان بود که خیلی ضعیف ظاهر شد و استقلال هم اشتباهات زیاد داشت و بخصوص تعویضهای بی معنی و مزخرف سائوپینتو اگر مقابل تیمی قدر باشه استقلال را مجددا بازنده میدان میکنه.تعویضهادبطور کلی اشتباه و عجیب و ارنج و چینش فقط دیروز از ابتدا درست بود وگرنه در اکثر بازی‌ها اصلا ارنج و ترکیب اصلی تیم استقلال هم درست نیست و حالا خوش شانسی که دیروز یکی مثل بابایی محروم بود وگرنه دوباره همان بابایی بی خاصیت را که کارش فقط لطمه زدن به تیم هست را از ابتدا داخل زمین میگذاشت؟؟
  • استقلالی اصیل IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    جعفر سلمانی کند و ساکنه. زبیر هم به درد بازی‌های هجومی نمی خوره باید جلالی و حردانی رو از اول بیاره تا توپ بریزن روی دروازه یامگا رو هم یک خط بیاره جلو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی