نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حمایت سرمربی سرخ‌ها از مدافع تیم/ همه چیز تقصیر دفاع وسط نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول از اینکه به ویرجیل فان دایک مدافع تیمش انتقادهای زیادی وارد شده، ناراحت است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرجیل فان‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.  لیورپول روز یکشنبه به خانه برایتون می‌رود تا در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس با این تیم دیدار کند.   

کلوپ در مورد جام حذفی و بازی قبلی مقابل برایتون گفت: «جام حذفی رقابت بزرگی است، به خصوص اگر به فینال برسید. این هدف ماست. رسیدن به فینال جام حذفی. باز هم می‌گویم بازی قبلی ما مقابل برایتون بدترین بازی‌ای بود که در تمام عمرم از تیم‌هایم دیده بودم. در آن مسابقه همه چیز اشتباه پیش رفت.»

او همچنین در مورد کلین‌شیت‌های لیورپول در غیاب فان‌دایک حرف زد: «اینکه می‌گویند از وقتی ویرجیل مصدوم شده ما کلین‌شیت می‌کنیم درست نیست. دفاع در فوتبال خیلی پیچیده‌تر از این است که همه‌چیز را به دفاع وسط تقلیل بدهید. کلین‌شیت بدون شک مهم است؛ چرا که شما حتی اگر یک گل هم بزنید بازی را 1-0 برنده می‌شوید که هیچ اشکالی هم ندارد. برای من ریتم بازی و ترکیب خصلت تهاجمی و آمادگی دفاعی در خط میانی خیلی مهم است. سه بازیکن میانی ما در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌اند. ما شش یا هفت هافبک آماده داریم و از این بابت واقعا خوشحالم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی