قول جالب رونالدو به یک دی‌جی؛ برای دیدن برنامه شما دوباره برمی‌گردم/ رقص CR7 در رستوران ژاپنی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک دی‌جی عربستانی می‌گوید وقتی که کریستیانو رونالدو وارد رستورانی شد که او اجرا می‌کرد، همه از زمان حضور تا زمان رفتنش در شوک بوده‌اند!

حضور کریستیانو رونالدو در شهر ریاض با حواشی زیادی همراه بوده و خواهد بود. فوق‌ستاره پرتغالی این روزها در پایخت عربستان‌سعودی زیر نظر است و همچنان برای مردم این کشورش حضورش در سطح شهر جلب توجه می‌کند.

چندی پیش رونالدو همراه خانواده‌اش با اسکورت شدید راهی یک رستوران ژاپنی به نام «میازو» می‌شود که «دی‌جی مد جی» که یک موزیسین محلی است در آن برنامه اجرا می‌کرد. مد جی درباره شبی که رونالدو به رستوران آمد تعریف می‌کند: «از لحظه‌ای که او آمد تا زمانی که او رفت به معنای واقعی کلمه در شوک بودیم. او حدود دو ساعت آنجا ماند و من حتی نمی‌توانستم نگاهش کنم. اگرچه واقعاً خوب بود و موسیقی را دوست داشت. کریستیانو روی صندلی‌اش می‌رقصید و دست‌هایش را بالا می‌برد و دستمال را به اطراف تکان می‌داد. او چند لبخند به ما زد و همین باعث شد یخ بین‌مان شکسته شود. وقتی داشت می‌رفت در محل قرار گرفتن دی‌جی به ما نگاه کرد و برگشت و دست ما را فشرد؛ می‌دانید مثل یک دست دادن مردانه و با در آغوش گرفتن بود. بسیار خوشحال بودم و شگفت‌زده شدم که او چقدر خوب و متواضع است. گفت که موسیقی ما شگفت‌انگیز است و قطعاً به اینجا برمی‌گردد.»

روایت‌های جالب از هفته‌های نخست حضور رونالدو در عربستان را در لینک روبه‌رو بخوانید: جزئیاتی جالب درباره اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان؛ زندگی شاهانه و امنیتی در ریاض/ شبی ۱۴میلیارد تومان برای زندگی در این هتل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی