پرده‌برداری پرتغالی‌ها از مقصد کی‌روش/ امضای قرارداد؛ به‌زودی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه پرتغالی اوژوگو در خبری از احتمال انعقاد قریب‌الوقوع قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر خبر داد.

بعد از حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا امروز، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به طور قطعی از کنار نام کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری به عنوان سرمربی تیم ملی عبور نکردند و این سرمربی باسابقه پرتغالی را به عنوان گزینه‌ای برای هدایت ایران در جام ملت‌های آسیا معرفی می‌کنند.

با این حال در روزهای گذشته اخباری پیرامون احتمال توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر برای پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال این کشور مطرح بود که حالا روزنامه معروف پرتغالی اوژوگو، در مطلبی به قریب‌الوقوع بودن این توافق و امضای قرارداد اشاره کرده که در ادامه آن را می‌خوانید؛

کارلوس کی‌روش در موقعیت بسیار خوبی برای به عهده گرفتن سکان هدایت قطر، کشوری که اخیراً جام جهانی را برگزار کرده است، قرار دارد. فدراسیون این کشور قرارداد فلیکس سانچز اسپانیایی را پس از حضور ناامیدکننده در جام جهانی با سه شکست تمدید نکرد و خیلی زود شروع به بررسی نام‌های متعددی برای این پست کرد.

از همان ابتدا کارلوس کی‌روش یکی از این نام‌ها بود و حتی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال قطر برای تماشای فینال این رقابت‌ها دعوت شد. همانطور که می‌دانیم تماس‌های کی‌روش و مسئولین فوتبال قطر اخیراً تشدید شده است.

این مربی ۶۹ ساله سابقه کار طولانی‌ای دارد و در قطر در چهارمین جام جهانی متوالی خود که سومین جام جهانی با ایران بود، شرکت کرد و خیلی زود به دومین دوره کار با ایرانی‌ها پایان داد. قبل از آن هم این سرمربی، مصر و کلمبیا را هدایت می کرد. در سطح باشگاهی، او کار خود را از اسپورتینگ آغاز کرد و دو بار دستیار فرگوسن در منچستریونایتد بود و یک فصل مربی رئال مادرید بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    ول کنید کیروش.اینقدر بزرگش نکنید.
  • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    ان شاءالله تو جام ملتها با کیروش
  • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    ان شاءالله تو جام ملتها با کیروش
  • عزیز IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    برادران قطری زود استخدامی کنید تا تاج و کی‌روش پرستان ایرانی ورش نداشتن. از ما به قطری ها گفته باشم. از دستتون میره ها ببنید کی گفتم. خدا کنه تاج یه خورده غفلت کنه تا از دانش این مربی ، کشور دوست و برادرمان قطر هم بهره مند بشه. خداییش قطر تا حالا خیلی به‌ایران کمک کرده یه‌بار هم ما بهش کمک کنیم چی میشه
    • Bm IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      اره والا کمک کنید وقتی از همین قطر باختید و برگشتید خونه اون موقع میفهمید دنیا دست کیه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی