نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش فوری علیرضا دبیر به غیبت سرمربی تیم ملی کشتی/ در تلاش هستیم او را برگردانیم!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس فدراسیون کشتی درباره غیبت سرمربی تیم ملی کشتی توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا دبیر در خصوص غیبت پژمان درستکار در اردوی تیم ملی کشتی آزاد پیش رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی اظهار داشت: پژمان درستکار حدود ۴ ماه پیش بود نامه مرخصی خود را به دست من رساند در آن نامه به اواخر بهمن ماه اشاره کرده بود که بتواند به مرخصی برود که ناخواسته مشکل او به اواخر دی ماه خورد و مجبور شد به کار شخصی خود برسد او مرخصی بدون حقوق از من درخواست کرد و گفت مشکلات شخصی دارم و باید به آن رسیدگی کنم.

وی در ادامه گفت: مربیان تیم ملی نه حقوق درست حسابی می‌گیرند و نه مرخصی می روند من شرمنده مربیان تیم ملی هستم پژمان درستکار بعد از دوسال و نیم درخواست مرخصی کرده است و من نمی‌توانم به او نه بگویم امیدوارم هرچه زودتر مشکلش حل شود و بیاید و شاگردانش را برای مسابقات آینده آماده کند.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: من برای مرخصی مربیان هم سلسله مراتب را اجرا می‌کنم. دوستی‌مان سر جای خود اما قانون برای همه است درستکار ۴ماهه پیش درخواست مرخصی خود را به مدیر تیم‌های ملی داد و مدیر تیم های ملی آن را به ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون تحویل داد و بعد از آن هم به دستم نرسید که با آن موافقت کردم. امیدوارم مشکل و هر چه سریعتر حل شود و در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی به تیم ملی اضافه شود و ملی پوشان را با آمادگی بهتر راهی تشک کند.

دبیر در پاسخ به اینکه آیا درستکار به رقابت‌های کرواسی خواهد رسید یا خیر؟ گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا ویزای درستکار هم به موقع صادر شود و بتواند به کشتی گیران تیم ملی برسد. اما اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نتواند در زاگرب حضور داشته باشد ما مربیانی داریم که می توانند به خوبی تیم ملی را هدایت کنند.

واکنش فوری علیرضا دبیر به غیبت سرمربی تیم ملی کشتی/ در تلاش هستیم او را برگردانیم!

وی در ادامه تصریح کرد: مربیان ایرانی در بالاترین سطح مربیگری در جهان هستند مخصوصاً در رشته آزاد تمام مربیان تیم ملی که زیر نظر درستکار کار می‌کنند بی نظیر هستند. چه کسی فریده دژم خوی را می شناخت؟ اما امروز یک تیم به مسابقات یاریگین برده است که نتایج بسیار خوبی را ثبت کرده‌اند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به این که نباید سرمربی را به هر مسابقه‌ای اعزام کنیم عنوان کرد: ما نباید همیشه سرمربی را به مسابقات اعزام کنیم من همیشه به درستکار و رنگرز یک حرف را می گویم آن هم این است که برای تیم ملی از نظر مربی هم پشتوانه بسازید. شما نگاه کنید زمانی که منصور برزگر بعد از ۲۷ سال از تیم‌ملی رفت ما دیگر هیچ مربی نداشتیم که جایگزین کنیم و فاصله او با مربی جایگزین خیلی زیاد بود.

دبیر در پایان خاطر نشان کرد: سرمربیان تیم‌های ملی باید مربیان خود را به حدی برساند که بتوانند سرمربیگری کنند بهنام احسان پور دستیار درست کار بود اما امروز می بینید که سرمربی نوجوانان شده است. این نشان‌دهنده این است که قابلیت‌های زیادی در کشتی ایران وجود دارد به هر حال پژمان درستکار هم یک انسان است و باید بتواند به مشکلات خود رسیدگی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی