روزهای کابوس‌وار یوونتوس در ایتالیا/ بانوی پیر نیم فصل دوم را با شکست آغاز کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی پیر با ارائه یک نمایش ناامید کننده مقابل مونتسا تن به شکست و شانس خود را برای بازگشت به رده‌های بالای جدول کاهش داد.

 تیره‌روزی‌های تیم یوونتوس با ثبت باخت در اولین بازی این تیم در نیم فصل دوم آن هم در خانه ادامه پیدا کرد. پس از کسر ۱۵ امتیاز از این تیم به دلیل تخلفات مالی‌اش، این تیم برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند و این بار نه برابر حریفی سرسخت مانند آتالانتایی که هفته گذشته برابرش مساوی کرد، بلکه مقابل مونتسا، یکی از سه تیم تازه صعود کرده به سری A.

تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری در یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود در این فصل، در ۴۰ دقیقه اول مسابقه سه گل خوردند که البته اولین آنها در دقیقه ۱۰ توسط VAR مردود اعلام شد. این گل خورده اما آنها را به خودشان نیاورد و کمتر از ۸ دقیقه بعد پاتریک کیوریا گل اول را برای مونتسا به ثمر رساند. در دقیقه ۳۹ نیز دنی موتا اختلاف را برای تیم تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی به دو برابر افزایش داد.

آلگری برای بازگشت به بازی تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش که روی نیمکت نشانده بود را هم به میدان فرستاد اما این هم فایده‌ای نداشت و بانوی پیر در نهایت با قبول چهارمین باختش در این فصل و با احتساب ۱۵ امتیازی که از این تیم کسر شده، ۲۳ امتیازی ماند تا حتی مونتسا نیز از این تیم سبقت و جای آن را در رده یازدهم جدول بگیرد. یوونتوس اکنون در رده سیزدهم جدول قرار دارد. به این ترتیب مونتسا که در نیم فصل اول هم یقه یوونتوس را گرفته بود و آن را شکست داد برای دومین بار متوالی بیانکونری را طی یک فصل شکست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی