اعتماد ویژه و رضایت ساپینتو به ستاره مورد علاقه فرهاد مجیدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه سید حسین حسینی عصا را کنار گذاشته است اما کاپیتان آبی ها به بازی تیمش مقابل مس کرمان نخواهد رسید.

استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان جام حذفی شد اما یکی از انتقادات وارده به این مربی محبوب و موفق، اشتباه در انتخاب گلر در جام حذفی بود.

هنوز هم برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند وقتی پرسپولیس از دور رقابت ها حذف شد، فرهاد مجیدی می توانست از سیدحسین حسینی استفاده کند که این تیم بتواند بی دردسرتر از همیشه به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی برسد.

انتقاد اصلی به حضور علیرضا رضایی این بود که او در مقابل نساجی مازندران و در ضربات پنالتی موفق به مهار هیچ ضربه ای نشد و به همین دلیل هم استقلال با از دست دادن تنها یک ضربه پنالتی از نساجی شکست خورد.

سرمربی استقلال از همان ابتدا به تمام اعضای تیمش اعلام کرده بود دروازه بان اول تیمش در جام حذفی علیرضا رضایی است و حتی در صورت صعود آبی ها به فینال هم قرار نبود سیدحسین حسینی بازی کند.

فرهاد مجیدی اعتقاد داشت علیرضا رضایی باید برای سال های آینده آماده شود و به همین دلیل از بازی دادن به او پشیمان نشد.

حالا در غیاب سید حسین حسینی مصدوم، ریکاردو ساپینتو از گلر مورد علاقه فرهاد مجیدی استفاده کرده و رضایی منهای یک گل راه دور که از امید نورافکن در دیدار با سپاهان خورد دیگر مرتکب اشتباهی نشده است.

او نه تنها رضایت ساپینتو را جلب کرده بلکه در دیدار با مس کرمان نیز درون دروازه خواهد ایستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داود IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    حسینی قابل اعتمادنیس...خروجاش شخمیه
  • فریاد IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    درود مطمئنا رضایی خیلی بهتر از حسینی هستش.. منتها لابی گری و حمایت رسانه از حسینی بالاتر بوده!! وگرنه رضایی استعداد ناب فوتبال ایران و آسیاست... رضایی ،پیام نیازمند و بیرانوند سه دروازه بان آس ایران هستند... امیدوارم رشید مظاهری هم هرچه سریعتر آماده بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی