حرف عجیب گل محمدی به واسطه‌های برگشت نعمتی/ هر روز بعد از تمرین بیاید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که بازیکنی در لیست مازاد یک سرمربی قرار می گیرد، منطقی‌ترین اقدام جدایی از آن تیم خواهد بود.

سیامک نعمتی با نظر یحیی گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. او که شایعات زیادی را حول مقصد آینده‌اش دنبال می‌کرد، تا دقایق پایانی نقل و انتقالات مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت با این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت ۴ میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد.

نعمتی با بخشش مطالبات یک و نیم میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر علاوه به این تیم و هوادارانش آن را قبول خواهد کرد، اما تیم‌های خواهان او برای پرداخت ۴ میلیاردی رضایتنامه با مانع مواجه بودند. همچنین پروسه نهایی انتقال قرضی نیز از سوی برخی از تیم‌های خواهان او رد شد تا طرفین نتوانند به مذاکره مثبتی دست یابند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند اما یحیی گل محمدی هنوز کوتاه نیامده و راضی به حضور سیامک نعمتی در تمرینات پرسپولیس نیست!

وساطت بزرگ‌ترهای پرسپولیس و حتی برخی مسئولان باشگاه نیز نتوانسته است سرمربی این تیم را راضی به بازگشت شماره ۸۸ به تمرینات کند.

کسانی که از نزدیک یحیی گل محمدی را می‌شناسند به خوبی می‌دانند او وقتی از بازیکنی دلزده یا دل چرکین می‌شود و «نه» می‌گوید، دیگر کسی نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد.

بنابراین وساطت‌ها برای بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس تاکنون جواب نداده و یحیی گل محمدی حاضر به پذیرفتن او نیست.

طبق شنیده‌ها آخرین جمله ای که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌ها به واسطه‌های بازگشت سیامک نعمتی به تمرینات پرسپولیس گفته این بوده است: «سیامک نعمتی می‌تواند بعد از تمرین تیم اصلی به زمین تمرین ما بیاید و خودش اختصاصی کار کند اما حق حضور در تمرین گروهی را ندارد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    اقای گل محمدی بهای سنگینی واسه اینکارات میدی اگه تیمو قهرمان نشی این طرز برخورد با یه بازیکن با سابقه پرسپولیس نیست
  • رضا عشقپولیسی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    یحیی باید این را هم بداند ما هوداران پرسپولیس هرگز زحمت سیامک و امثال او را نا دیده نمیگیریم سرمربی اگر بخواهد با اشتباهات بچگانه باعث تضعیف بازیکنان دیگر شود بهترین گزینه استعفا هستش عوض روحیه دادن و جمع کردن تیم بفکر توجیه کار نباشین امثال سیامک زمان برانکو از جان بخاطر پرسپولیس مایه گذاشتن پهلوان و آقایی ال کثیر علیشاه سید جلال اسطوره ما هستن آقا کریم تاج سر ماست خواهشمندم حاشیه ها را بزارین کنار بخاطر چشم بدخواهان پرسپولیس از جان دل بازی کنین تا گزک دست امثال جعفاد کیسه و بی اصل نصب که از فوتبال فقط فوت قال را یاد گرفتن و تیم حکومتی کیسه که لجن کشیدن فدراسیون و کمیته داوران را ندهیم شما باید یازده نفر مرد متعصب را به جنگ داور کمک داور و تیم حریف و فدراسیون تاژ بفرستین این سر لوحه همه بازی‌های باقیمانده شود به کوری چشم همه در جام حذفی و لیگ باز پرسپولیس قهرمان هستش با دعای ما هواداران
  • احمد.م IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    چرا هرچیزی به نظر شما خبرنگاران اومدویاحدس زدیدبایدتیترکنیدمگه دیروزننوشتیدگلمحمدی مانع تمرین نعمتی شد،پس چرامشخص شد اصلأ نعمتی دیروز به مجموعه ورزشی وتمرین نرفته دنیا و آخرت خودمون را فدای حدس و گمان وبازی باحیثیت دیگران نکنیم
  • شایان IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    معمولا این جور رفتار زمانی پیش میاد که بحثی درگیری چیزی بین سرمربی و بازیکن رخ داده باشه نمیدونم دلیل این کارهای یحیی چیه ولی هرچی که هست کارش اخلاقی نیست سیامک از نظر فنی اینقدر بده یعنی ؟ قطعا نیست نمیدونم سر چی لج کرده یا هرچیزی ولی قطعا دلیلش فنی نیست
  • آیدا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    امیدوارم سیامک هم تلاش بیشتری کنه تا بتونه نظر آقا یحیی رو جلب کنه. سیامک بازیکن با تعصبی هست و مطمئنم که این برگشت مصلحت خدا بوده که دوباره بیاد و بدرخشه. آقا یحیی هم به نظر هوادار احترام بزاره و اجازه بده سیامک بازی کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی