نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
چرا فتح‌الله‌زاده بمب نترکاند؟/ قرارداد ۱۸ میلیاردی یک بازیکن نیمکت‌نشین!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده اصولا در نقل و انتقالات مدیر موفقی بوده اما او در نیم فصل نتوانسته فعلا بمبی بترکاند.

انتظار هواداران استقلال از مدیر عامل این باشگاه این بود که او در فصل نقل و انتقالات بمب بترکاند و بازیکنان خوبی را به خدمت این تیم در بیاورد اما این اتفاق رخ نداد. با همه این‌ها مسئله و مشکل بزرگ مدیر عامل استقلال برای ترکاندن بمب لیست پر استقلال است؛ تا جایی که این لیست حتی یک جای خالی هم ندارد. 

نکته عجیب تر اما قراردادهای بالا در این تیم بوده تا مانع انتقال قرضی برخی از نفرات در استقلال شود. به گونه ای که یکی از مهاجمان استقلال با پیشنهاد از یکی باشگاه‌ها مواجه می‌شود و وقتی به او می‌گویند چرا جدا نمی‌شوی؟ می‌گوید آن‌ها به من پیشنهاد ۴ میلیاردی دادند در حالی که قرارداد من با استقلال ۱۸ میلیارد است. این رقم برای بازیکنی است که در استقلال روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشیند!

به هر حال لیست پر استقلال و قراردادهای عجیبی که در دوره قبل بسته شده بود، دست‌ها را برای گرفتن بازیکن بزرگ در استقلال می‌بندد تا جایی که استقلالی‌ها در دقیقه ۹۰ مجبور به فسخ یک طرفه با سیاوش یزدانی باشند که ساپینتو اعلام کرده بود او را نمی‌خواهد.

البته با رفتن سیاوش یزدانی الان استقلال یک جای خالی دارد که می‌تواند با جذب بازیکن آزاد آن را پر کند که در نهایت باید دید چه بازیکنی جذب این تیم می‌شود؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    دوست عزیز اون مهاجم وقتی اومد استقلال نیمکت نشین نبود و سالی دهتا گل میزد حداقل بدون پنالتی ،استقلال باید بره دنبال دلیل افت ستارهاش بگرده ،مگه میشه همش بازیکن مقصر باشه ؟ الان کدوم بازیکن تو لیست استقلال هست که ناشناس باشه ؟ هرکدوم فصلای قبل ستاره تیمشون بودن اجرلو آورده استقلال ،کی ؟ قایدی؟محبی؟جلالی؟امانوف؟مرادمند؟ کی الان بیرون نشسته و ستاره نیست؟کدوم بازیکن با سابقه اینا قبل استقلال اومدنشون تو لیگ هست که کمتر از اینا بسته باشه؟
  • جوادلالیگایی سرورلنگیهایی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    خبرورزشی چراازبازیکنای نیمکت نشین لنگ نمیگی فصلی سی میلیاردمیگیرندفقط دشمن استقلال شدین شماروزنامها
    • قرمزته IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      چون اونجا سیصد میلیارد هم بدند ارزش داره نه اس تق لال
  • حامی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    خود حاجی ترقه هم میدونست هیچ کاری نمیتونه بکنه و فقط وعده داد که هوادارای بیچاره امیدوار و البته خوش باشند. در جواب دوستمون که فرمودن نیمکت سرورشون بازیکن گرون داره عرض کنم که مشکل همینه داداش ما هر کاری کردیم شما نباید انجام بدید که این حرفا صورت مسئله رو پاک کردن هستش باید برید سراغ اصل ماجرا نه به این و اون تیکه انداختن
  • ارتش سری سرخ (بدون بابا مسعود ) IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    خبرناهاران لنگی اگه خودشون هم بُکُشن هنوز قیمتی تر از دروازه بان ذخیره و بادیگارد پرفسور نمی تونن پیدا کنن رادوشویچ فقط برای تعمیر و شل و سفت کردن پیچهای نیمکت ذخیره لنگپلیس صدها هزار دلار به جیب زده و میزنه اما ملالی نیست چون مافیا گفته فقط روی قرارداد استقلالیا زوم کنن باشه زوم کنین اما به وقتش بوم بوم کنین
  • ارش IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    نمیخواد بمب بترکونی کاوه رو برگردون استقلال
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    کاوه خیلی سنگین شده. مصدومیت کهنه هم داره. تا بیاد راه بیوفته، فصل تموم شده. الان تیم یه بازیکن آماده نیاز داره. اگه بتونند یه بازیکن خارجی با کیفیت و آماده و بدون مصدومیت استخدام کنند بهتر از کاوه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی