نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ابتکار جدید فدراسیون فوتبال/ با ناصر حجازی و همایون بهزادی صحبت کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال امکانی را برای علاقمندان فراهم کرده تا زندگی نامه بزرگان فوتبال کشورمان را با صدای خود آنها بشنوند.

در راستای تکریم ستارگان فقید فوتبال ایران که مسافر آسمان شده‌اند، فدراسیون فوتبال با استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری دست به ابتکار جالبی زده است.

بر اساس طرح مورد نظر، برنامه های تدوین شده و از طریق کدهای اسکن قابل دریافت است که به موجب آن شما پس از اسکن کردن این کد از طریق تلفن همراه خود می توانید بزرگانی همچون ناصر حجازی، همایون بهزادی، منصور پورحیدری، حمید جاسمیان و رضا احدی را ببینید که با صدای خودشان با شما احوالپرسی می کنند و از زندگی ورزشی خود حرف می‌زنند. البته قرار است به مرور زمان بر میزان چهره‌های فقیدی که از طریق این برنامه می توان  تصویرآنها را مشاهده کرد، اضافه شود.

بنرهای مربوط به اسکن کد این برنامه هم اکنون در کمپ تیم های ملی و فدراسیون فوتبال در حال نصب است و قرار شده به ویژه هنگام بازدید مهمانان خارجی به آنها نشان داده شوند تا هم به نوعی از رفتگان فوتبال کشورمان تقدیر شده باشد و هم اینکه مهمانان کمپ و فدراسیون در جریان پیشرفت های انجام شده برای ارتقاء سطح ارتباطات دیجیتالی  فدراسیون فوتبال قرار بگیرند.

بنرهای مربوط به اسکن کردن کد مخصوص بزرگان فوتبال ایران بزودی  در  محوطه بیرونی فدراسیون فوتبال و کمپ تیم‌های ملی هم نصب  می شود تا مردم عادی که نمی‌توانند داخل این دو مکان بشوند نیز خیلی راحت با اسکن کردن آنها از طریق موبایل های خود این برنامه را ببینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روح رفتگان شاد ..... IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    به روح برخی بازماندگان هم ........... که وقتی این دو نفر بخصوص ناصر خان زنده بودند میگفتن تحویلشون نگیرید و با آنها صحبت نکنید حالا که رفته اند و دستشان از این دنیای فانی و برخی از این آدمهای حال بهم زن کوتاه شده میگویند با آنها حرف بزنید !
  • محمود IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    چه ابتکار جالبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی