نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خمس و تیم ملی فوتبال ایران؛ چرا فدراسیون فوتبال تکذیب نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال خبر حضور پاکو خمس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب نکرد!

خبر حضور پاکو خمس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را AS اسپانیا منتشر کرد. لحظاتی بعد از انتشار این خبر هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه تراکتور که در فدراسیون فوتبال صاحب سمت است، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت:« پیش از این هم رسانه‌های اسپانیایی اخباری را درمورد خمس مطرح کرده بودند که مشخص شد کذب است و دیدید در نهایت او در تراکتور ماند. درمورد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی هم اطلاعی ندارم. از آنجاییکه خمس با تراکتور قرارداد ۲ ساله دارد، باید ابتدا این موضوع با ما در میان گذاشته شود. خوشبختانه تراکتور در وضعیت خوبی قرار گرفته و شاید برخی بخواهند با مطرح کردن چنین اخباری، تمرکز سرمربی و تیم را به هم بزنند.کادرفنی و خمز تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی های پیش رو گذاشته‌اند.»

اما فدراسیون فوتبال نسبت به این خبر مهم که از سوی یک پایگاه خبری مهم در اروپا منتشر شد، هیچ واکنشی نشان نداد! در حالی که پیش از این مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خبر حضور هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی در تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد!

عدم تکذیب این خبر نشان می دهد، خبری که AS منتشر کرده خیلی هم دور از واقعیت نیست و شاید فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیده که روی خمس هم زوم کند. شاید این زوم در نهایت منجر به انتخاب این مربی نشود اما مطالعه روی این سرمربی اسپانیایی کافی است، به این نتیجه برسیم که خبر پایگاه خبری اسپانیایی درست است. به خصوص که پاکو خمس تیم تراکتور را متحول کرده است و یکی از اقدامات جالب وی استفاده از رضا اسدی به عنوان هافبک دفاعی در پست مهاجم است که موجب شده تا این هافبک دفاعی تبدیل به آقای گل لیگ برتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • B IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    تاج تکذیب کرده..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی