نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
۰ |
۰
اقدام عجیب بازیکن جنجالی؛ باید به رئال بروم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم صربستانی و آینده‌دار یوونتوس در تلاش است تا رؤیایش را محقق کند، یعنی پیوستن به رئال مادرید.

وضعیت اخیر باشگاه یوونتوس باعث شده تا دوشان ولاهوویچ که زمستان ۲۰۲۲ از فیورنتینا به بیانکونری ملحق شد، نسبت به ادامه حضورش در این تیم مردد شود. باشگاه یوونتوس اخیراً به دلیل تخلفات مالی با جریمه کسر ۱۵ امتیازی مواجه شد و همین باعث شده تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت‌ شود.  

توماس گونزالس خبرنگار اسپانیایی مدعی شد؛ در صورتی که یوونتوس در پایان فصل از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازبماند، دوشان ولاهوویچ  ممکن است از این تیم جدا شود. بر اساس ادعای این خبرنگار؛ مهاجم صربستانی بیانکونری خود را به رئال مادرید پیشنهاد داده و از مدیر برنامه‌هایش خواسته تا احتمال عملی شدن این انتقال را مورد بررسی قرار دهد.  

ولاهوویچ ۲۳ ساله که رؤیای پیوستن به رئال مادرید را دارد، یکشنبه شب پس از سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت به ترکیب یوونتوس بازگشت و در شکست ۲ بر یک بانوی پیر مقابل مونتزا در سری A ایتالیا، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و ۲۵ دقیقه هم بازی کرد.

این مهاجم صربستانی که این فصل آمار ۷ گل‌زده و ۲ پاس‌گل را در ۱۶ بازی از خود برجای گذاشته، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، بایرن مونیخ و رئال مادرید قرار دارد. گفته می‌شود رئال مادرید وضعیت ولاهوویچ را زیرنظر دارد و در صورت مهیا بودن شرایط نسبت به جذب او اقدام خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی