گل‌محمدی در محاصره استقلالی‌ها/ تونل وحشت برای سرمربی پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در چهار بازی آینده‌اش باید به مصاف ۳ مربی استقلالی برود.

پرسپولیس که صدرنشین لیگ است، هفته قبل دومین شکست خود را مقابل فولاد تجربه کرد و اختلاف امتیاز این تیم با سایر مدعیان کم شد. این اولین شکست پرسپولیس مقابل یک سرمربی استقلالی در این فصل بود. سرخ‌پوشان در هفته هجدهم فردا باید به مصاف مهدی رحمتی بروند که یکی از بهترین‌های تاریخ استقلال در لیگ برتر بوده است. یحیی و شاگردانش بعد از تقابل با رحمتی باید به آبادان بروند و مقابل صنعت نفت بحران زده قرار بگیرند.

بعد از دیدار با صنعت نفت، پرسپولیس در تهران باید در دو بازی پشت سر هم میزبان دو مربی استقلالی دیگر باشد. آن‌ها ابتدا با هوادار ساکت الهامی دیدار می‌کنند و سپس از رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان پذیرایی خواهند کرد.

پرسپولیس درحالی باید در ۴ بازی بعدی خود به مصاف ۳ مربی استقلالی برود که بعد از این ۴ هفته تقریبا آسان، وارد تونل وحشت ماه آخر سال شوند. یحیی و تیمش در اسفند ماه بازی‌های سختی را پیش رو دارند. آن‌ها در دو بازی در لیگ و جام حذفی باید با سپاهان بازی کنند که دیدار آن‌ها در جام حذفی در اصفهان برگزار خواهد شد. همچنین آن‌ها باید در یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خود به تبریز بروند و مقابل تیم خوب پاکو خمز قرار بگیرند و یک بازی بسیار سخت هم مقابل مس رفسنجان در بیرون از خانه خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینایی که شمردید همه را روهم جمع کنید به علاوه ی کیثه ی تهران یه تیم درست و درمون ازشون درنمیاد .پرسپولیس مثل غلطک از روی همشون رد میشه. دقیقا مثل گلات ابدی که ۵سال پشت سرهم از هر نوع توطئه و ائتلاف و کرونانمایی و هزاران دغل بازی دیگه دریغ نکردن ولی بازم نتونستن سد راه سرورشون بشن .همین الان هم یه نگاهی به جدول لیگ برتر بکنید تا بفهمید صدرنشین کیه و زیرش کیانند.😂😂😂بیخودی که یه تیم پرهوادارترین و پرافتخارترین و در یک کلام پرسپولیس جهانی نام نمیگیرد💪💪💪🤗🤗🤗

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی