نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چرا کاوه می‌خواهد از تراکتور جدا شود؟/ راز مهم حضور یک ستاره در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی استقلال را به تراکتور ترجیح می‌دهد در حالی که استقلال کلی مهاجم ریز و درشت دارد.

کاوه رضایی در زمان سردار آجورلو قراردادی با استقلال بسته که نیم فصل برگردد. همان طور که می‌دانید ابتدای فصل ساپینتو ارسلان مطهری را نمی‌خواست و به همین دلیل بحث حضور کاوه در استقلال مطرح شد اما وقتی ارسلان زیر بار نرفت،رضایی راهی تراکتور شد. حالا شنیده می‌شود اگر استقلال رضایی را برنگرداند باید غرامت ۱۰ میلیاردی به او بدهد و البته کمیته تعیین وضعیت هم در این مورد جلسه گذاشت تا تکلیف این بازیکن زودتر مشخص شود.

نکته اینجاست که حضور در استقلال برای کاوه رضایی مقرون به صرفه تر است و شاید او بتواند در استقلال پول بیشتری بگیرد. البته در صورتی که کمیته تعیین وضعیت حکم بدهد که کاوه استقلالی شود او کار سختی برای فیکس شدن در استقلال دارد چون همه مهاجمان این تیم حتی شهباززاده که کمتر بازی می‌کند، ماندنی شده اند و البته مهاجم اول ساپینتو هم همچنان محمد محبی است.راز تمایل کاوه برای بازگشت به استقلال علاوه بر تمایل قلبی اش می‌تواند مسائل مالی هم باشد و اگر او در تراکتور بماند،صرف نظر از مسائل فنی احتمالا پول کمتری می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    بایداین بازیکن راجریمه کنن بازیکن پولی به درد نمی خورد
  • بهرام IT ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    آخه اون کاوه ستاره کجاست؟؟هی برای مردم از خودتون ستاره میسازید؟؟بابا به انها نگویید ستاره خوب نیست آخه مگه مسخره گرفتید؟؟؟یک نیمکت نشین بی خاصیت را میگن ستاره.....
  • مینا IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    درسته. کاوه هیچوقت عاشق استقلال نبوده. همیشه منفعت شخصی رو ترجیح داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی