با حضور کارلوس کی‌روش در دوحه؛ دراگان اسکوچیچ هم صاحب تیم می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پست امروز کارلوس کی‌روش بدین معنی است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

بعد از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ فدراسیون فوتبال قطر با سانچس اسپانیایی خداحافظی و اعلام کرد، بعد از ۵.۵ سال به سود تیم ملی فوتبال قطر و سرمربی اش است که یک فضای جدید را تجربه کنند. حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی در یک پیام احساسی از سانچس به خاطر زحماتش در تیم ملی فوتبال قطر تشکر کرد و با یادآوری موفقیت بزرگ این مربی برای تیم ملی قطر برای این مربی آرزوی موفقیت کرد.

در همان برهه از زمان رئیس فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش توافق کرد اما اعلام این خبر و موضع گیری برخی رسانه‌ها موجب شد تا حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی این توافق را اعلام نکند اما بعد از مهیا شدن فضای حضور کارلوس کی‌روش در دوحه به نظر می رسد، زمان اعلام توافق همکاری فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش فرا رسیده است.

با توافق فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش به نظر می رسد، اسکوچیچ هم به زودی صاحب تیم خواهد شد. فدراسیون فوتبال چین پیش تر به دنبال اسکوچیچ بود اما کنجکاو شد که با کارلوس کی‌روش هم مذاکره کند اما با حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوحه پیش بینی می شود در روزهای آینده چشم بادامی‌ها با اسکوچیچ پای میز مذاکره بنشینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دربی باز IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    چینی ها هیچوقت تیم ملی شان را در اختیار اسکوچیچ قرار نمیدهند
  • حامد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    همه فدراسیون های فوتبال جهان بعداز جام جهانی سرمربی های تیم ملی شون عوض کردند و سرمربی جدید گرفتن و حال تو کشور ما اقای تاج معلوم نیست دقیقا دنبال چه نوع سرمربی هست و سال آینده مسابقات جام ملت های آسیا شروع میشه همچنان فدارسیون فوتبال کشور نتونسته یک سرمربی درست حسابی و نامدار پیدا کنه برای تیم ملی و تا کی میخواد ادامه پیدا کنه خدا میدونه
  • امیر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    این اسکو بیچاره رو کسی گردن نمیگیره کاش خونه به خونه دوباره باهاش قرار داد ببنده گناه داره
  • مهرداد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    این کیروش هر جا میره بره ولی خداییش بره و شرش از سر ایران برداشته بشه چند وقت دیگه قطر میندازش بیرون و دوباره دور ور ایران پیداش میشه+اینم خط و نشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی