نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهاجرت سارا خادم الشریعه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی ماه‌های گذشته چهره‌های ورزشی مشهوری در رشته‌های مختلف از کشور مهاجرت کرده‌اند.

در سال‌های اخیر شمار زیادی از ورزشکاران ایرانی پس از اعزام به مسابقات بین‌المللی به‌ دلایل مختلف از بازگشت به ایران خودداری کردند.

رفتن‌های بدون بازگشت حالا از بین نخبگان علمی به مهاجرت و پناهندگی ورزشکاران رسیده؛ سرمایه‌هایی که سال‌ها برای رشد آنان هزینه شده است، حالا رفتن و غربت را به ماندن در ایران و رقابت برای این پرچم ترجیح می‌دهند.

طی ۱۵ ماه گذشته چهره‌های ورزشی مهمی از کشور مهاجرت کرده‌اند؛ سارا خادم‌الشریعه، یکتا جمالی، علی ارسلان، آرین ساعدپناه، عاطفه احمدی، شقایق باپیری و مرتضی ریگی تنها تعدادی از این لیست بلند هستند.

این مهاجرت‌ها درحالی رخ داده است که برخی ورزشکاران رده‌های پایه نیز ترجیح می‌دهند ایران را ترک کرده و ورزش حرفه‌ای را در کشوری دیگر دنبال کنند.

مهاجرت نخبگان ورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ناشناس IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    خوبه دیگه با پول ملت به جایی رسیدن بعدشم مهاجرت کردند و برای یک کشور دیگه کار می کنند
  • Jamjl zayn IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    وقتی میگی فراریعنی این ورزشکارها فقط اسم ورزشکاررا باخود یدک میکشندیعنی خوراک خوبی شدند برای رسانه های معاند که این ملت را به واسطه فراراین آدمهای حقیرتجقیرکنند
    • aREF IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      فکر کنم بی لیاقتی مسولین در حکومت داری خوراک لازم برای به اصلاح رسانه های معاند هست و نیاز به خوراک از نوع ورزشکاران ندارند. ضمنا، رسانه یک ابزار ازاد هست و دوستان شما میتونن در گفتگوی تصویری مستقیم با همین رسانه ها با منطقی که پیش خودشون فکر میکنند دارند از خودشون دفاع کنن. رسانه های داخلی مگه جرات دارند حتی سوالی جزیی مطرح کنند؟ همون خارجی ها هم جدیدا مورد تهدید قرار میگیرند!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی