مدرسه فوتبال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد و سه خبرنگار و فعال فضای مجازی در پرونده مدرسه فوتبال این شهر تفهیم اتهام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد. سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.

محمدحسین درودی افزود: دستگاه قضایی بلافاصله پس از انعکاس مطالب مربوط به این مدرسه در فضای مجازی و رسانه‌ای، اقدامات خود را آغاز کرد و تحقیقات ویژه قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

وی ادامه داد: متعاقب انجام تحقیقات همه‌جانبه توسط بازپرس ویژه، افرادی که بدون مستندات قانونی و قبل از اثبات جرم توسط مرجع صالح قضایی اقدام به انتشار مطالبی کرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: مرجع تشخیص جرم، دستگاه قضایی است و بر این اساس از افراد، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواسته می‌شود از هر گونه اظهار نظری که منجر به برهم زدن آرامش روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی شود، خودداری کنند.

درودی گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و دستو رئیس قوه قضاییه، از این پس با این‌گونه رفتارها به ویژه در فضای مجازی با جدیت و قاطعیت بیش از پیش برخورد خواهد شد.

چندی پیش مدیررسانه‌ای سابق تیم شهر خودرو با انتشار خبری در فضای مجازی از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد خبر داد و مدعی شد والدین ۱۵ نفر از بازیکنان این باشگاه و مدرسه فوتبال آن با مراجعه به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از باشگاه و مربی‌نماهای آن به‌خاطر تعرض به فرزندانشان شکایت کرده‌اند. به گفته وی این پرونده در دادستانی مفتوح است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • همرزم هادی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    خبرنگار کارش انتشارواطلاع رسانی است وکار خبرنگار باعث کم شدن جرم وبسترهای فسادزا است آقای ....محترم
  • ناشناس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    نظارت توسط افرادی که خودشون آلوده به فساد نباشن در همه سطوح چاره ی کاره ، الان اگر رسانه ای نشده بود اون افراد به کار خودشون ادامه می دادن ، سرپوش گذاشتن رو این کارها جامعه رو تباه می کنه افراد پررو رو گستاخ تر می کنه ،
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    جالبه ،اونایی که متهم ردیف اول بودن با زنگ حاج اقا فلانی و فلان خدا فلانی فقط ینفرشون اونم برا خالی نبودن عریضه رفت دادگاه و قبلش خانوادهارو مجبور کردن اتهام اصلی رو خط بزنن و جالبترش اینه تهش ینفر اونم احتمالا برای خالی نبودن این تیتر از مسئولان ورزش (که اصلا معلوم نکرده کدوم مسئول که کسی پیگیری نکنه ببینه رفته زندان یا نه) اره قرار فلان صادر شد دیگه پیشو نگیرین ولی جالبه که حتی شمام نمیدونی اتهام این دادگاه و این ادما اصلا پخش کردن خبره نه اون داستان اصلی ،متاسفم برا خودمو تک تک مردمی که میبینن ولی خودشونو زدن به کوری ،کثیفی تا تو خونه هامون اومده
    • جامدخوب IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      خوب‌برو‌دونبالشو‌ببین‌کی‌بعدا"حرف‌بزن‌
  • ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    دادگاه برای چی ؟؟؟ اصلا" چه مفهومی داره!!!!!! فقط بگید خبر بدون دستور ما ممنوع دیگه دادگاه لازم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی