رضا اسدی چرا در پرسپولیس نماند؟/ پیشنهاد عجیبی که مورد قبول واقع نشد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با وجود اینکه گل محمدی اصرار به تمدید قرارداد رضا اسدی داشت، این بازیکن از پرسپولیس جدا شد.

بدون شک یکی از بهترین‌های لیگ برتر تا اینجای فصل رضا اسدی بوده است. هافبک فصل قبل پرسپولیس که در این فصل راهی تراکتور شده، نمایش‌های فوق العاده‌ای در تیم جدیدش داشت و بعد از هت تریک در بازی قبلی تیمش مقابل ذوب آهن، در حال حاضر و تا قبل از انجام بازی‌های هفته هجدهم صدرنشین جدول گلزنان است.

رضا اسدی در فصل قبل با کلی سر و صدا راهی پرسپولیس شد و با وجو اینکه پیشنهادات مختلفی داشت، در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد و شماره هشت این تیم را برتن کرد. اسدی شروع خوبی هم در پرسپولیس داشت و در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد پاس گل بدهد و در هفته اول لیگ هم مقابل فولاد خوزستان توانست اولین گل خودش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند. با این حال هرچه از فصل گذشت، اوضاع برای اسدی به خوبی پیش نرفت و او نیمکت نشین شد. به طرز عجیبی هم هواداران پرسپولیس روی او فشار می‌آوردند و حتی زمانی که اسدی بازی نمی‌کرد و یا به عنوان بازیکن تعویضی فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا می‌کرد، باز هم مورد حمله عده‌ای از هواداران پرسپولیس قرار می‌گرفت و همین موضوع تنش‌هایی را به وجود آورده بود.

اسدی که قراردادی یکساله با پرسپولیس بسته بود، با پایان لیگ بازیکن آزاد شد. با این حال یحیی گل محمدی حتی در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد که قرارداد رضا تمدید شود و از مدیران پرسپولیس هم خواست هرچه زودتر این کار انجام شود. مدیران پرسپولیس هم  چند  جلسه با مدیربرنامه‌های اسدی برگزار کردند ولی هیچ توافقی حاصل نشد. باشگاه پرسپولیس قصد داشت به مقدار قابل توجهی  قرارداد اسدی را نسبت به فصل قبل کاهش دهد ولی اسدی و مدیربرنامه‌هایش زیر بار این موضوع نرفتند.

رضا اسدی چرا در پرسپولیس نماند؟/ پیشنهاد عجیبی که مرد قبول واقع نشد!

در نهایت هم این بازیکن بعد از عدم توافق با پرسپولیس با انتشار یک پست اینستاگرامی‌و با ناراحتی زیاد از پرسپولیس جدا شد. مشکل اصلی بر سر راه تمدید قرارداد اسدی، پیشنهاد مالی بسیار پایین باشگاه پرسپولیس به این بازیکن بود. با وجود اصرار گل محمدی برای تمدید قرارداد با اسدی، مدیران پرسپولیس به اسدی اعلام کردند به دلیل عملکرد نه چندان خوب در فصل قبل باید با نصف قرارداد سال گذشته تمدید کنی. موضوعی که اسدی و مدیربرنامه اش زیر بار آن نرفتند. شنیدیم اسدی ابتدا به مدیران پرسپولیس اعلام کرد حاضر است با ۲۰ درصد افزایش قرارداد نسبت به سال گذشته، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند ولی این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

در آخرین جلسه بین مدیربرنامه‌های اسدی و مدیران پرسپولیس، این بازیکن حتی حاضر شد با همان مبلغ سال قبل و بدون افزایش قرارداد با پرسپولیس تمدید کند ولی آخرین پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن ۶ میلیارد بود. در نهایت دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و برخلاف میل باطنی اسدی و همچنین یحیی گل محمدی شماره ۸ سرخ پوشان از این تیم جدا شد و با تراکتور قرارداد بست. در واقع اختلاف ۴ میلیاردی بین باشگاه پرسپولیس و اسدی باعث شد تا این بازیکن بر خلاف میل باطنی اش  از پرسپولیس جدا شود و در نهایت هم راهی تراکتور شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    می موند که ستاره نمیشد. باید بر می گشت به تیم خودش. جایی که همیشه دارای احترام بوده تا بدون فشار، بتونه بازی کنه.تراکتور از بازیکنای معمولی ستاره میسازه
  • Ali IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    تیم تراکتور ویکی دوتیم دیگر خصولتی هستند یعنی هم از دولت و هم از بخش خصوصی ارتزاق میکنند نوش جانشان حتی اگر تراکتورهم نبود تیم هایی مثل سپاهان که هیچ محدودیتی دربودجه ندارد اوراجذب میکرد واگر سپاهان نمیخواست آنوقت نوبت فولاد و دوتیم مسی وآلمینیوم بودکه اوراجذب کند ودرخاتمه که امری محال بود او برمیگشت به پرسپولیس ویا استقلال که این دوتیم درونش خودشان را سوزانده و می سوزاند و بیرونش دیگران را، چون دولت که عملا هیچ کمکی به استقلال وپرسپولیس نمیکند که بماند جلوی درآمدزایی آنها را نیز گرفته است.
    • حامد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      تراکتور کاملا خصوصیه.تیم های صنعتی خصولتی هستن
  • زیگزاگ IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    این بازیکن در پرسپولیس جواب نمیده ولی در تیمی مثل تراکتور به تیم ملی هم میرسه.
  • سید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی و دو آتیشه به تراکتور تیم ریشه دار تبریک میگم که این بازیکن رو احیا کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی