مهدوی: هنوز هم جرأت ندارم به چشمان علی پروین نگاه کنم!/ حمید مطهری آینده مربیگری فوتبال ایران است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم نساجی مازندارن گفت: حمید مطهری به اعتقاد من آینده مربیگری در فوتبال ایران است و خیلی برای کارش زحمت می‌کشد.

محمدرضا مهدوی دستیار حمید مطهری در خصوص شرایط این روزهای نساجی مازندران می‌گوید: نساجی در فصل جاری بیشترین امتیاز را درطول تاریخ حضورش در لیگ برتر جمع کرده و به اعتقاد اغلب کارشناسان و هواداران، در حد انتظار ظاهر شده است. همه این عزیزان هم اذعان دارند که نساجی مازندران فوتبال رو به جلو، تماشاگرپسند و زیبایی ارائه داده و هرگز دنبال ضد فوتبال نرفته است.

مهدوی ادامه می‌دهد: این بازی‌ها و نتایج به زحمات مالک، مدیریت، بازیکنان و همه ارکان باشگاه به ویژه حمید مطهری بر می‌گردد. حمید مطهری به اعتقاد من آینده مربیگری در فوتبال ایران است و خیلی برای کارش زحمت می‌کشد. او هر روز یک ساعت و نیم زودتر از همه بازیکنان سر تمرین می‌آید و دیرتر از همه می‌رود و جدای از آن هر روز مدت زیادی صرف فیلم دیدن و آنالیز تیم خودی و حریف می‌کند. آنچه نساجی ارائه می‌دهد محصول همین زحمات است.

مربی نساجی مازندران در خصوص فصل نقل و انتقالات و عملکرد تیمش نیز خاطرنشان می‌کند: ما محمدرضا مهدی زاده مدافع سابق سپاهان و تراکتور را به علاوه احمد عبدالله زاده را خریدیم که این دومی نیم فصل اول بازیکن فولاد خوزستان بوده است. ما باید واقعیت را هم بپذیریم و بدانیم آقای مهندس حدادیان مالک نساجی مازندران از جیب شخصی هزینه می‌کند. او به دولت یا صنعت وصل نیست و کسی هم مالک نساجی مازندران را همراهی نمی‌کند. بنابراین توان رقابت با تیم‌های صنعتی را نداریم که به کوه وصل هستند. ما باید معقول و به جا هزینه کنیم و البته انتظارات نیز از نساجی مازندران و حمید مطهری باید به جا باشد. جا دارد از حمایت‌های آقای حدادیان و آقای سیف الله پور و هیئت مدیره باشگاه نساجی از حمید مطهری و کادر فنی تشکر کنم. ما ارتباط بسیار مطلوبی با یکدیگر داریم و نتایج آن را در نیم فصل اول دیدیم و انشالله در ادامه فصل هم خواهیم دید.

محمدرضا مهدوی که فعالیت‌های زیادی نیز در عرصه پیشکسوتان دارد، در خصوص انتخاب حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست صندوق قهرمانان و پیشکسوتان نیز تصریح می‌کند: من برای آقای شهریاری آرزوی موفقیت می‌کنم اما خداوکیلی انتظار دارم به پیشکسوتان رسیدگی شود. محمدرضا مهدوی خودش نیاز مالی ندارد و به لطف خدا دستش به دهانش می‌رسد اما واقعا برخی پیشکسوتان و قهرمانان فوتبال ما حال و روز خوشی ندارند. امیدوارم صندوق حمایت بیشتر از این به قهرمانان ملی رسیدگی کند. این پیشکسوتان یک زمانی یک استادیوم را پُر و خالی می‌کردند ولی حالا متأسفانه به جبر روزگار به مشکل و سختی خورده اند. باید به این عزیزان رسیدگی شود چون استحقاقش را دارند. من می‌دانم علی آقا پروین و شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس به صورت خودجوش به پیشکسوتان رسیدگی می‌کنند اما نیاز است دوستان دیگر هم پای کار بیایند.

او در پایان ضمن تعریف و تمجید از علی پروین می‌گوید: باور کنید همین الان هم که اسم علی آقا پروین را می‌آورم افتخار می‌کنم شاگردش بوده ام. هنوز هم باور کنید وقتی علی آقا را می‌بینم نمی‌توانم توی چشمان او نگاه کنم. خداوند به این اسطوره و بزرگ فوتبالی عمر با عزت داده و سایه اش را بالای سر ما و فوتبال ایران نگه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مازیار IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    مربی جنتلمن است محمدرضا...با خداداد عزیزی چرا مصاحبه نمیکنید ای عزیزان... خداداد یه آدم با شخصیت است بدور از وصل بودن به کسی ....
  • ا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    علی پروین خهخخخخخخخخخخخخخخ
  • هوشنگ حداد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    با آرزوی موفقیت برای کادر زحمتکش فنی تیم نساجی وتبریک به ادب و مرام و معرفت آقای مهدوی بخاطر احترام به پیشکسوتان .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی