نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قلعه‌نویی: همه‌جوره از کی‌روش حمایت می‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ‌ را می‌بینید.

امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت تیم سپاهان در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی از کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان حمایت کرد و ما  از قلعه‌نوعی تیتر زدیم: اگر دوستان ناراحت نمی‌شوند، همه‌جوره از کی‌روش حمایت می‌کنم. سرمربی سپاهان در ادامه گفت: من از لیست کارلوس کی‌روش انتقادی ندارم و معتقد هستم باید به نظر کی‌روش به عنوان نفر اول تیم ملی احترام گذاشت. من خودم وقتی که سرمربی تیم ملی بودم، وقتی لیست را اعلام می‌کردم با انتقاداتی روبرو می‌شدم. به‌هرحال  کی‌روش هم تشخیص داده این نفرات می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. من از تصمیمش همه‌جوره حمایت می‌کنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم البته اگر دوستان بدشان نمی‌آید و بازهم علیه من مطلب ننویسند.

دانیال داوری: خودم را آلمانی می‌دانم
وقتی مهدی رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرد و  کی‌روش از مواضع خود کوتاه نیامد و برای همیشه وی را از تیم ملی کنار گذاشت، دانیال داوری بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی جایگزین رحمتی شد. داوری در اولین مصاحبه‌اش گفت: نمی‌توانم فارسی بخوانم و حرف بزنم اما اقوام پدرم مطالب مربوط به فوتبال ایران را برای من می‌فرستند و ترجمه می‌کنند. درست است که پدرم ایرانی است و مادرم لهستانی، اما من خودم را آلمانی می‌دانم چون اینجا متولد و بزرگ شدم. من برای بازی با لبنان به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم فقط برای یک بازی به تیم ملی دعوت نشده باشم و یکی از بازیکنان ثابت لیست کارلوس کی‌روش باشم. البته خودم به این نتیجه رسیدم که شانس کمی دارم در تیم ملی آلمان بازی کنم ولی در تیم ملی ایران شانس بازی دارم و حضور با پیراهن ایران برای من یک افتخار است.

قطبی و عابدزاده به هم رسیدند
در تعطیلات لیگ ژاپن، افشین قطبی به لس‌آنجلس آمریکا سفر کرد تا فرزندانش را ببیند. سرمربی سابق تیم ملی که برای لیگ فصل بعدی ژاپن قراردادش را با تیم شیمیزو پلاس تمدید کرده بود، در سفر به آمریکا به محل فعالیت احمدرضا عابدزاده رفت و برای دقایقی مهمان این سنگربان محبوب و فراموش‌نشدنی تاریخ فوتبال ایران بود.

کی‌روش: رقبای من کره، قطر و لبنان هستند نه رویانیان و فتح‌الله‌زاده
کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان قبل از بازی با لبنان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: کاملا به این موضوع باور دارم که لبنان را می‌بریم و شرایط ما در جدول بهتر می‌شود. کی‌روش در ادامه گفت: هرکسی می‌تواند برای نفرات دعوت‌شده به تیم ملی عقایدی داشته باشد. من بر اساس تاکتیک‌های خودم بازیکن را انتخاب می‌کنم. رقیب من کره، قطر و لبنان هستند نه مدیرعامل باشگاه‌های استقلال  و پرسپولیس و برای رضایت آن‌ها بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    اگه کمی آبرو واعتبار داشتی با این پاچه خواری از دلال موزامبیکی ازبین بردی ، بنده خدا مایلی کهن درست میگفت گروهبان قندلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی