نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲ طلا و یک نقره در اولین تورنمنت ۲۰۲۳/ شروع خوش‌رنگ آزادکاران ایران در نبود سرمربی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

۳ نماینده کشورمان در روز اول رقابت‌های زاگرب خوش درخشیدند و قهرمان و نایب قهرمان شدند.

در پایان کشتی‌های روز نخست مسابقات آزاد کرواسی، رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره برای ایران شدند.

در این رقابت‌ها پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به دلیل مشکلات شخصی نتوانست تیم را همراهی کند. درستکار برای رفع مشکلات شخصی خود راهی آمریکا شده و از آن‌جا شاهد درخشش شاگردان خود است.

نتایج نمایندگان در روز نخست رقابت های رنکینگ دار کرواسی به شرح زیر است:

رضا اطری، وزن ۶۱ کیلوگرم
رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت تا برای کسب مدال طلا به روی تشک برود. اطری در دیدار فینال به مصاف نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان رفت و با ضربه فنی کردن حرف مغولی خود قهرمان شد و اولین مدال طلای ایران را به نام خود کرد.

در همین ارتباط: ویدیو| رضا اطری ۱۱ - نارانخو نارمانداخ ۳

یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم
یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه   ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رسید. امامی در دیدار فینال به مصاف جیسون نولف از آمریکا کشتی رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۳ تمام شد؛ به این ترتیب حریف آمریکایی به دلیل گرفتن امتیاز درشت برنده مسابقه اعلام شد و امامی به مدال نقره رسید.

در همین ارتباط: ویدیو| یونس امامی ۳ - جیسون نولف ۳

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم
حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. یزدانی در دیدار پایانی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ توانست از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

در همین ارتباط: ویدیو| قهرمانی حسن یزدانی در کمتر از ۳ دقیقه

فردا در رقابت‌های پنج وزن دوم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی