نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
۲ |
۰
دستیار دعوایی در فوتبال ایران خریدار دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالی که امروز مشاهده می‌کنیم تبدیل به دعوا و درگیری بین نیمکت‌های دو تیم رقیب شده است!

دیدار اخیر مس کرمان و استقلال تهران با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان تهرانی به پایان رسید. این دیدار با حاشیه و جنجال زیادی همراه شد. مربی گلرهای مس کرمان با ساپینتو درگیر شد و سرمربی استقلال هم مُشت‌های خودش را برای هواداران تیم رقیب روی سکوها گره کرد تا درگیری‌ها بالا بگیرد و ...

متأسفانه به نظر می رسد در فوتبال ایران دستیاران دعوایی خریدار دارند. اغلب سرمربیان لیگ برتری جدای از آنالیزور و کمک مربیان فنی به دنبال استخدام یک دستیار داد بزن و شلوغ کن هستند تا لب خط را به قول معروف برای آنها جمع کند.

این موضوع تبدیل به یک اپیدمی در فوتبال ایران شده و همه گیر شده است. به نظر می رسد اگر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فکری به حال این موضوع نکنند باید شاهد مربیان داد بزن بیشتری در این فوتبال باشیم و روز به روز مسائل فنی به قهقرا خواهد رفت.

یکی از مسئولین کمیته انضباطی در این ارتباط به خبرورزشی گفت: «کمیته انضباطی به دقت مسائل یکی دو هفته اخیر در لیگ برتر و درگیری نیمکت‌های تیم‌های مختلف را رصد کرده و با خاطیان برخورد خواهد کرد. این کمیته اجازه نخواهد داد مسابقات فوتبال به تشنج کشیده شده و مربیان حاشیه ساز و داد بزن بیشتر از این فوتبال را به آشوب و حاشیه بکشانند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    اولآ که ساپینتو روبه هواداران استقلالی در ورزشگاه شادی کرد ودر واقع به آنها گفت بخاطر شما با قدرت می جنگیم لطفا انصاف داشته باشید چون ساپینتو برای هواداران استقلال شادی وابراز قدرت کرد وتماشگران هم پاسخ ایشان را با تشویق دادند متاسفانه داد وقال کمک‌های سرمربیان کرمانی اپیدمی شده چون در بازی با گلگهر هم آن دستیار برای خودنمایی واینکه در رادیو وتلویزیون اسمش شناخته شود با دروغپردازی وسخن پراکنی باعث شد تا کميته انضباطی فدراسیون فوتبال ساپینتو را جريمه کند الان هم که تصاویر واضح تلویزیون نشان داد که یک دستیار از حیطه وظایف خود خارج وبه سرمربی محترم استقلال حمله کردند کميته انضباطی باید این بدعت را در نطفه خاموش کند چون گلگهر هم با همچین حربه ای به استقلال کبیر ضربه زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی