نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طلا از دست فرنگ‌کار ایرانی سر خورد/ شکست علیزاده در فینال تورنمنت زاگرب
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریفی از مجارستان به مدال نقره تورنمنت رنکینگ کرواسی دست یافت.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی، ناصر علیزاده، چهارمین و آخرین نماینده ایران در روز نخست بود که در دیدار فینال وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل استفان تاکاچ از مجارستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۴ بر ۰ مایمایتی کایسایر از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل سیمون سیمونوویچ از لهستان با نتیجه ۱ بر ۱ به برتری رسید. علیزاده در سومین مبارزه مقابل ایوان هوکلک از کرواسی با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز برابر جالگاسبی بردیمراتوف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۰ پیروز شد و به فینال راه یافت.
پیش از این محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم با برتری مقابل تمامی رقبای خود به مدال طلا رسید و امین کاویانی نژاد نیز صاحب مدال برنز شده بود.  

حمیدرضا بادکان، دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که در وزن ۸۷ کیلوگرم پس از برتری ۵ بر ۱ مقابل ساکابه از ژاپن، مقابل استفان تاکاچ از مجارستان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و راهی گروه بازنده ها شد اما در این مرحله نیز مقابل تورپال بیسلطاتوف از دانمارک با نتیجه ۱۱ بر ۰ شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

فردا شنبه نیز ایمان محمدی و عارف محمدی در وزن ۶۳ و دانیال سهرابی و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای ایران به میدان می روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی