شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۵ |
۰
این شکایت پرسپولیس هم به جایی نمی‌رسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس این روزها معترض‌ترین (!) تیم لیگ برتری نسبت به اشتباهات داوری است.

خداداد افشاریان در واکنش به اشتباه داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک، گفت که تیم پرسپولیس یک پنالتی طلبکار شده است!

حالا محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به این حرف خداداد افشاریان عکس العمل نشان داده و می‌گوید: «الان این یک پنالتی را چطور برای ما حساب می‌کنند؟ این صحبت‌های او باعث ایجاد شائبه برای رقبای ما در بازی‌های بعدی می‌شود و آن‌ها خواهند گفت پنالتی که برای این باشگاه در ادامه بازی‌ها گرفته می‌شود، به خاطر طلبی است که دارند. این حرف‌ها توهین به جامعه داوری و باشگاه پرسپولیس است و بنابراین از خداداد افشاریان شکایت خواهیم کرد.»

در همین رابطه یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به ما خبر داد که اولا بعید است باشگاه پرسپولیس از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به فدراسیون فوتبال شکایت کند! در ثانی اگر هم چنین شکایتی شود به جایی نخواهد رسید چرا که این اقدام در فوتبال ما باب خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    آقای افشاریان یک پنالتی گردن گرفت ۳تاپنالتی دیگه وآفسایت به ناحق چی پس یک پنالتی نبود۳تاپنالتی بود
  • حمید IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    شکایت هم کنید راستی به هیچ جا نمرسه مگه اینهمه سوت اشتباه علیه پرسپولیس زدند چی شد اصلآ برا فدراسیون و کمیته داوران مهم نیست چون خودشان برنامه ریزی شده داوری‌ها برعلیه پرسپولیس بوده پس چه شکایتی وقت تلف کردن است ضمنآ پرسپولیس آنقدر باید با قدرت وبرنامه ریزی شده بازی کند که هر ترفندی بکار ببرند نتواند حریف پرسپولیس بشوند
  • آریا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    تنها راهش شکایت از کمیته داوران به afc هست! داور از طرف کمیته داوران انتخاب میشه و ما رفتیم از خودشون به خودشون شکایت کردیم🤔 نهایت آخرش اینه که ۲ جلسه داور محروم میشه! بعدش آقای افشاریان از نیم فصل ۳ بازی گذشته و ۴ پنالتی ما سوخته. بهتر نیست بری اسنپ کار کنی و کمیته داوران رو رها کنی؟ خودتم داور خوبی نبودی و همیشه حاشیه داشتی.
  • داور اجاره ای IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    یعنی بهتر از افشاریان نیست که بزارید راس کار؟؟؟؟؟؟؟ به جای طرفداری از اون داور خود فروخته بگرد ایرادو پیدا کن چون ما هوادارها اینبار دیگه اجازه نمیدیم امثال تو حق مارو پایمال کنن و تجمع بزرگی جلوی کمیته منفور داوری به راه میندازیم که خودت پا برهنه برگردی به شهرستان خودت و بری داور محلات خودتون بشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی