اتفاق عجیب برای کشتی گیر ایران در کرواسی/ حسن یزدانی با همه دنیا اختلاف دارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی با همه کشتی گیران دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است.

احسان امینی پس از بازگشت از رقابت های رنکینگ دار کرواسی در خصوص این رقابت ها اظهار داشت: خداراشکر مسابقات رنکینگ دار کرواسی هم با نتایج خوبی به پایان رسید و توانستیم در این رقابت ها ۴ مدال طلا و ۲ نقره را به دست آوریم. هرچند یونس امامی هم می‌توانست طلا بگیرد، اما فکر می‌کنم در کشتی‌های آخر بدن او خالی کرد و نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. شرایط مسابقات هم سخت بود همه کشتی‌ها در یک روز بود و به همین دلیل نتوانست به مدال طلا برسد.

وی در ادامه افزود: امیر علی آذرپیرا هم جوان بسیار خوبی است و با توجه به اتفاقی که برای او افتاد تمرکزش را از دست داد. متاسفانه کیف او در این رقابت ها دزدیده شد که نه لباسی داشت نه چیزی به همین دلیل کاملا این موضوع او را اذیت کرد. ولی یک موضوع را نباید فراموش کنیم که اسنایدر هم باتجربه تر از او بود و هم بهتر از او کشتی گرفت. آذرپیرا در آینده یکی از مدعیان وزن ۹۷ کیلو گرم خواهد بود. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره کشتی دیگر ملی پوشان عنوان کرد: سایر کشتی گیران هم شش دانگ کشتی گرفتند، رضا اطری در این مسابقات با توجه به آسیب دیدگی که برای او به وجود آمد بیشتر از حد خود کشتی گرفت و توانست به خوبی به مدال طلا برسد. حسن یزدانی هم با همه دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است و امیرحسین زارع هم در این رقابت ها پهلوانی کرد و رقبای خود را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

امینی درخصوص سوادکوهی هم گفت: علی سوادکوهی هم روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. در فینال هم کشتی گیر عنوان دار گرجستانی را شکست داد و با برنامه ریزی کشتی گرفت. در مراحل قبل از فینال حریفانش به نوعی نبودند که عیار او مشخص شود اما در فینال نشان داد که یک کشتی گیر رو به رشد است و امیدوارم موفقیت های تیم ملی کشتی کشورمان ادامه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیروس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    آقای امینی به نظرت این حریفاکشتی گیر بودن
    • یاسر IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      بله معمولا مسابقات رنگین دار در همین سطح هستش..چرا مسابقات جهانی چندین سال‌های قبل رو نمیبینی که به زور یه طلا و یه برنز می‌آوردیم الان که در مسابقات جهانی کم کم ۵ مدال داریم
    • Morteza IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      جناب یاسر همین الان مسابقات جهانی اگه روس ها هم باشن بعیده ایران بیش از یک طلا بگیره!
  • مرتضی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    جای تیلورخالی بود
  • امین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    حیف که بردن تیلور یک ارزوته
  • احمد IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    اگر کشتی گیر نیستین اظهار نظر نکنین
  • سید IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    جوان مرد .مردم ایران چند نفر وطن فروش خارج نشین نیست مردم ایران داخل کشور و همیشه دوست دار اسلام و مردانی مثل توست
  • فخرالدین محبی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    شیرایران حسن یزدانی. لعنت به اونایی که هموطن رو خارمیکنند ودیگران رو پرستش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی