یک بازیکن به زودی استقلالی می‌شود!/ مشکل بزرگ آبی‌ها؛ درخواست ساپینتو!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از صحبت‌های پرویز مظلومی می‌توان متصور شد که این احتمال وجود دارد رضایی طی روزهای آینده دوباره استقلالی شود.

پنجره تیم فوتبال استقلال درحالی باز شد که در نهایت این تیم تا امروز منفعتی را از این ماجرا نبرده و گویا به‌دلیل بدهی قطعی خارجی قرار هم نیست اتفاق خاصی در این زمینه برای استقلالی‌ها محقق شود، این درحالی است که هنوز تکلیف بازگشت کاوه رضایی به استقلال مشخص نیست، با این‌ حال از صحبت‌های پرویز مظلومی می‌توان متصور شد که این احتمال وجود دارد رضایی طی روزهای آینده دوباره استقلالی شود. 

بر همین اساس مظلومی  گفت: «مشکلی که داریم و هواداران باید بدانند این است که نمی‌دانیم بحث قرارداد کاوه رضایی با استقلال که در ابتدای فصل به ما اضافه شد به چه شکل است. در هر صورت ما در ابتدای فصل در قراردادی که بسته شد، دخالتی نداشتیم و نمی‌دانیم که سرنوشت این بازیکن با استقلال به کجا می‌انجامد. البته ما یک مشکل این‌طوری هم داریم که ساپینتو دنبال هافبک است و ما اگر شرایط طوری شود که کاوه مجبور شود برگردد این یک جای خالی نیز به این بازیکن تعلق می‌گیرد و به این ترتیب لیست دوباره پر خواهد شد. این در شرایطی است که ساپینتو الان فقط هافبک می‌خواهد.»

با این شرایط و با وجود یک جای خالی در لیست استقلال، هر احتمالی درباره سرنوشت کاوه متصور خواهد بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باالی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    رضایی به درد عمه مظلومی می خورد و بس
  • عباس بوعذار IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    استقلال این سالها کلی ضربه از اشخاص سهم خواهی مثل مظلومی خورده! ایشون بواسطه یه سری چیزا که بگم کامنتم عدم نمایش میخوره شده سر جهازی استقلال و از کنار این تیم داره جیبشو پر میکنه... ایشون به همراه آقای مومنی بدجور چسبیدن به استقلال و مثل زالو دارن خون استقلال رو میمکن!! آقای مومنی، آقای مظلومی چرا باید شما از جیب بیت المال و به حساب باشگاه شاسی بلند کادو بگیرین؟؟ مگه چکار کردین که مستحق دریافت شاسی بلند هستین؟؟؟ شما زمان آجرلو هم بودین، بعنوان هیئت مدیره شما هم زیر قرارداد ترکمن چای کاوه رو امضا کردین، چطور ازش خبر ندارین که الان میندازین گردن مدیر قبلی؟ اگر قرارداد مشکل داشت چرا شما و آقای مومنی بعنوان هیئت مدیره زیرشو امضا کردین و تائیدش کردین؟؟ دقیقا نقش شما دو نفر بعنوان هیئت مدیره چی هست توی باشگاه؟؟ پول میارین؟ قرارداد تجاری میبندین؟ دقیقا چکار میکنین که در قبالش میلیاردی ÷ول و ماشین بگیرین؟؟ وقتی سرمربی هافبک میخواد شما چطوری میگی کاوه باید بیاد؟ اگر قراردادش اینجوریه که باز شما مقصر هستین و اگر هم نیست الان باید دنبال راهکار و مشکل باشین تا هافبک جذب بشه! یعنی چی این مصاحبه؟؟؟
    • جهان IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      تاایناهستن این تیم روزخوش نمیبینه اینااستقلالی نیستن آدمایی سهم خاهن تیشه به ریشه این تیم دارن میزنن
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    اینها قصد دارند رضایی را جذب کنند در صورتی که در لیست غول اسیا هفت مهاجم به چشم میخورد اینها میخواهند به خاطر پرداخت نکردن حق فسخ رضایی که بیست میلیارد گنجانده شده تیم کامل نکنند با جذب نکردن هافبک طراح ،،آقای مظلومی به اصطلاح تاجی پس وظیفه هئیت مدیره چیه که شما از قراردادها اطلاعی نداری چون دنبال حواله ماشین و تقسیم پول سهام هواداران 360،میلیارد بودید و وقت رسیدگی به امورات تیم غول اسیا نداشتید،، حیف سلطان غلامحسین مظلومی سر طلایی تاجی که توی جیره خوار و نابودگر تاج کبیر داداشش بودی
  • مهراد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    واسه استقلال مهم نیست استقلال انقدر از وزیر ورزش و سرمربی مدیر عامل ضرر دیده که این چیز ها واسش عادیه
  • کوروش بزرگ IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    آخه دارید به شعور هوادار توهین میکنید با این حرفتون پس اگر شما خبر ندارید دقیقا شغلتون اونجا چیه مگه نباید پای قرارداها رو امضا کنید چطور بی خبر بودید با این اوصاف شما تو خونه نشستی و داری پول میگیری این یعنی سهم خواهی از استقلال بزرگ بابا پدر ما هوادار در اومد از بسکه داد زدیم که تیم یک بازیساز میخواد اصلا شما دلت برای استقلال بزرگ یه ذره میسوزه یا دنبال جمع کردن سهمت هستی وظیفه ات بود که یک بازیساز بگیری و برای همین هم پول میگیری حالا میگی ما خبر نداشتیم
  • اس اس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    من نمی دونم این مظلومی چی می خوادازاستقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی