یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
۰ |
۰
یک استقلالی علیه استقلال ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان نسبت به دور رفت یک تفاوت مهم دارد و آن حضور سرمربی استقلال روی نیمکت تیم خوزستانی است.

مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در هفته های اخیر به علت نتایج ضعیف این تیم خوزستانی طی ماه های گذشته اقدام به تغییر در راس کادر فنی این تیم کرده و ابراهیم اشکش را کنار گذاشتند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با ۱۸ بازی، ۲ برد ۵ مساوی و ۱۱ باخت با تفاضل گل منفی ۲۵ و ۱۱ امتیاز در رده شانزدهم (آخر) جدول لیگ برتر قرار گرفته است. اما این تیم حدود ۲۰ روز پیش پس از توافق با رضا عنایتی آقای گل استقلال لیگ برتر و تیم استقلال در دیدار مقابل هوادار و پیکان موفق به کسب دو امتیاز شد تا دو بازی بدون شکست را پشت سر بگذارد.

یک استقلالی علیه استقلال ساپینتو

رضا عنایتی که سالها قبل در برنامه نود همراه فرزندانش حضور یافته بود در خلال صحبت فردوسی پور با یکی از پسرانش مشخص شد به آنها گفته بوده که سرمربی تیم بارسلونای اسپانیاست! حالا همین مربی باید این هفته شاگردانش را رودرروی تیم سابق خودش استقلال به میدان بفرستد.

رضا عنایتی پیش از این و در سال گذشته به عنوان سرمربی تیم هوادار تجربه رو در رو شدن با تیم استقلال را داشته و حالا در تجربه ای تازه با یک تیم جنوبی مقابل تیم محبوبش استقلال قرار خواهد گرفت.

این دیدار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ و ۳۰ سه شنبه این هفته در استادیوم آزادی برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی