نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش کاپیتان تیم آزمون به استوری «روز مرد» سردار/ مطمئن باشید تا فینال می‌رویم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم های والیبال سریک گنبد و سایپای تهران فردا برای رسیدن به فینال در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف هم می‌روند.

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان بین این دو تیم در حالی  فردا ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌شود که سهم هرکدام یک برد است. بنابراین پیروز این میدان دومین فینالیست فصل خواهد شد تا حریف پیکانی‌ها در فینال باشد.

شنیده‌ها نیز حاکی از این است که اسلحه داوران دراین رویارویی ویدئو چک خواهد بود تا جلوی هرگونه اشتباه گرفته شود. گنبدی‌ها هم که در بازی اول نیمه نهایی از حمایت ۳ هزار هوادار بهره برده بودند، فردا هم تدابیر لازم برای حضورشان را فراهم کرده اند تا بتوانند با این سلاح مخفی سایپا را شکست بدهند. البته سایپایی‌ها نیز تعدادی هوادار با خود به این شهر آورده اند.

اما امروز استوری واتس آپ سردار آزمون اسپانسر سریک گنبد حال و هوایی تازه را به تیم تزریق کرد. چراکه او به مهسا صابری، کاپیتان تیمش روز مرد را تبریک گفت و در آن نوشت تو همانند یک مرد با وجود درگذشت پدرت کنار آنها ایستادی و تیم را به سمت پیروزی سوق دادی. باید این روز را به شما بازیکن ارزنده تبریک گفت.

مهسا صابری هم در پاسخ به این تبریک می‌گوید: «از روزی که این تیم تشکیل شده است پای رفاقت در میان بود. برای هرکدام از بازیکنان که مشکلی پیش می‌آمد خانواده آزمون درکنارمان بودند. من هم با وجود اینکه پدرم را از دست دادم بر خود وظیفه دانستم که بالای سر تیمم باشم و به تیم کمک کنم. چرا که همه برای موفقیت این تیم تمام سعی و تلاششان را انجام می‌دهند.»

او همچنین با توجه به دیدار سوم برابر سایپا و حساسیت آن بیان می‌کند: «باخت در بازی اول یک حادثه بود. متاسفانه آیتک سلام را از دست دادیم. الهه هم پیش از آن مصدوم شده بود و همین مساله کمی روحیه مان را شکست. ولی خودمان را جمع و جور کردیم. در مسابقه دوم فشار زیادی را بدلیل اینکه آنها یک برد از ما پیش بودند روی خود احساس کردیم.چرا که تنها یک شانس داشتیم. خوشبختانه بردیم ولی الان دیگر استرس نداریم و دوتیم برابریم. در شهرخودمان بازی می‌کنیم و مطمئن باشید که خواهیم برد و به فینال می‌رویم.»

کاپیتان تیم سریک درباره درخواست ویدئو چک از سوی سایپایی‌ها و اعتراض آنها به داوری نیز می‌گوید:« واقعاً اشتباه داوری وجود دارد، ولی فکر می‌کنم برای تیم ما حداقل ۱۵ تصویر فیلم وجود دارد که داوری به اشتباه قضاوت کرده است. حتی در مسابقه اول ؛ ما باید ۳- ۱ بازی را می‌بردیم اما در آن پوئن حساس اشتباه شد و کار ما را سخت تر کرد. ولی درکل باید گفت اشتباه به ضرر ما بیشتر بوده است.»

این بازیکن نسبت به افزایش پنج درصدی قراردادهای بازیکنان پس از برد در مسابقه دوم نیمه نهایی هم اشاره می‌کند:«انگیزه مالی برای هر تیمی‌موثر است. بازیکنانی که تجربه بالایی دارند و رویدادها را از هرنوعی تجربه کرده اند فقط انگیزه مالی است که انها را می‌تواند نگاه دارد. تیم سریک هم زودتر از سایر تیمها بسته شد و همین مساله باعث بستن قراردادهای پایین بود ولی خانواده آزمون قول دادند با پاداش‌ها جبران کنند و این اتفاق هم افتاد.»

در پایان مهسا صابری از هواداران تیم درخواست می‌کند: «در تمام این مدت قلباً ما را حمایت کردند. همه جا هوای ما را داشتند  و حالا نیز از آنها می‌خواهیم مثل همیشه کنارمان باشند. به امید موفقیت و برد تیم سریک گنبد که متعلق به همه مردم این شهر است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    حالا نمیفهمه پدر راازدست داده وچسبیده به تیم نعمت بزرگ پدر سرمایه ی هر انسانیست بچسب به تیم .آزمون اگه وجدان و فرهنگ داشت روز مرد رابه یک خانم تبریک نمیگفت
  • ملیحه IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    چه بیسواد،روز مرد رابه یک خانم تبریک گفت سردار آزمون سواد نداره چرابه کشتی گیرها ودیگرورزشکاران مرد تبریک نگفت بیسواد
  • سریک‌قهرمان FR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    توی‌جامعه‌ما‌خیلی‌از‌خانما‌هستن‌که‌واقعانسبت‌به‌ بعضی‌‌از‌مردها،مردتر‌هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی