نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مورد جالب ژوائو کانسلو و رئال‌مادرید/ به تو نیاز نداریم؛ اولویت با بازیکنان آکادمی است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئال مادرید معتقد است که بازیکنان زیادی برای پر کردن جایگاه دفاع راست تیمش دارد و نیازی به کانسلو نیست.

مدیران رئال مادرید از ابتدا آشکارا عنوان کردند که این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هیچ انتقالی انجام نخواهد داد. خیلی‌ها معتقد بودند سپیدپوش‌ها باید تیم را تقویت کنند، اما باشگاه چنین عقیده‌ای نداشت.

ژوائو کانسلو یکی از بازیکنانی بود که به رئال مادرید لینک شده بود اما باشگاه علاقه‌ای به جذب او نداشت. مدافع کناری پرتغالی منچسترسیتی را ترک کرد تا به صورت قرضی به بایرن مونیخ بپیوندد، اما ایجنت او تلاش کرد تا کانسلو به رئال مادریدی بپیوندد که حتی حاضر به مذاکره برای خرید احتمالی نبود.

در جلساتی که برای برنامه‌ریزی فصل آینده برگزار شد، مدیران رئال مادرید عنوان کردند که نیازی به تقویت پست دفاع راست خود ندارند.

اعتماد به دنی کارواخال و لوکاس واسکس

در این جلسات، باشگاه تصمیم گرفت اولویت را به پیگیری بازیکنان مستعد در خط هافبک و حمله بدهد. آنها در عوض روی مدافعان راست دنی کارواخال و لوکاس واسکس که قراردادشان به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، حساب می‌کنند. در حالی که قرارداد آلوارو اودریوزولا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

کارواخال می‌داند که پس از بهبودی کامل از مصدومیت باید بهترین فرم خود را دوباره کشف کند. در همین حال، ناچو فرناندس که هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده، می‌تواند در صورت نیاز در پست دفاع راست نیز نقش‌آفرینی کند.

بازیکنان آکادمی که می‌توانند مدافع راست تیم اول شوند

رئال مادرید همچنین معتقد است که اعجوبه‌های بااستعدادی در آکادمی دارد که می‌توانند در آینده به تیم اصلی راه یابند. یکی از آنها وینیسیوس توبیاس، مدافع راست کاستیا است که قراردادش شامل گزینه خرید ۹ میلیون یورویی برای سپیدپوش‌ها است. باشگاه این بند را اجرا نکرده، و آنها در تلاش هستند شاختار دونتسک را متقاعد کنند تا در تلاش برای بستن قرارداد دائمی، خواسته‌های خود را کاهش دهد.

این لیست به همین جا ختم نمی‌شود و الکس خیمنس، ملی‌پوش ۱۷ ساله اسپانیایی، پس از اولین بازی خود برای کاستیا، کاملا خود را ثابت کرده است. دیوید خیمنس که ملی‌پوش تیم زیر ۱۹ ساله‌ها هست هم وجود دارد. پیشرفت او در طول فصل باعث شد تا در تیم ملی جای بگیرد و روز شنبه در پیروزی تیم جوانان مقابل رایو مایاداهوندا یک گل به ثمر رساند.

در همین حال، خسوس فورتئا، که تابستان گذشته از اتلتیکو مادرید به آکادمی رئال مادرید پیوست، بخشی از تیم دوم جوانان و ملی‌پوش تیم زیر ۱۷ ساله‌هاست علیرغم اینکه فقط ۱۵ سال سن دارد.

همه آنها برای شروع در رئال مادرید خیلی جوان هستند، اما سخت تمرین می‌کنند و در تلاش هستند تا جایگاهی در تیم بزرگسالان به دست بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی