نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
برنامه بلند مدت کی‌روش در قطر/ سرمربی پرتغالی قراردادی ویژه می‌بندد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه عربی به نقل از DPA نوشت که «کارلوس کی‌روش» تا ساعاتی دیگر رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب خواهد شد و جایگزین «فلیکس سانچس» می‌شود.

 کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر برای هدایت تیم ملی فوتبال تیم این کشور به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

کی‌روش در قطر به سر می‌برد و اخیراً دو دیدار از لیگ ستارگان این کشور را به همراه مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال قطر از نزدیک تماشا کرده است.

قرار است که کی‌روش تا جام جهانی ۲۰۲۶  هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده گیرد و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نخستین چالش جدی او با قطری‌ها است.

قرار است که کارلوس کی‌روش تا ساعاتی دیگر رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال قطر انتخاب شود و جایگزین فلیکس سانچس در این تیم شود.

کی‌روش در سه جام جهانی اخیر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    برنامه بلند مدت کیروش برای قطر= سر کیسه کردن فدراسیون این کشور+حکومت بر فوتبالشون+بی احترامی به مردمشون
  • عادل IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    قطر دقيقآ کشوریه که برای فوتبالش برنامه داره و می دونه که ازکيروش چه چيزی می خواهد . کيروش هم خيالش راحته که درقطر برای پيشبرد اهدافش نيازی به جنگيدن برای هر چيزی از جمله زمين تمرين و لباس وپرواز نداره . اونقدر هم اين کشور ثروتمند هست که مردمش و پيش کسوتانش چشمشون به حقوق مربی تيم ملی شون نباشه و هزارتا انگ دلالی و ... بهش نزنند . با آرزوی موفقيت برای کيروش عزيز و تشکر از زحماتی که برای فوتبال ما کشيد ! نسل جديد مربيان ما و ميراث کيروش بازيکنانی خواهند بود که سالها افتخار شاگردی کيروش را داشته اند ! بازيکنانی مثل مسعود ، کريم ، پورعلی گنجی ، طارمی ، جهانبخش ، آزمون و ...
  • رحیم IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    کی روش یک مربی تدافعی است و تاج ایشون رو برای بازی تدافعی برابر آمریکا آورد منتها تیم ملی ما ساختار دفاعی نداشته و مربی پیشین بیشتر روی قدرت تهاجم تیم ملی کار کرده بود.یک تیم موفق باید هم دردفاع وهم در تهاجم خوب عمل کنه برای همین کیروش در کلمبیا و مصر و غیره نتیجه نگرفت
    • عادل IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      منظور شما از اينکه در مصر نتيجه نگرفت چيه !! کيروش توی 6 ماه تونست برای مصر نايب قهرمانی آفريقا را بياره . و تنها کشوری که هم در فينال جام ملت ها و هم در مرحله حذفی انتخابی جام جهانی (آنهم در ضربات پنالتی )موفق به پيروزی در مقابل مصر شد سنگال بود !سنگال هم همون تيميه که از خط دروازه تا خط حمله تمام بازيکنانش شاغل در بهترين تيم های اينگليس و آلمان و .. هستند و گرانترين تيم ملی آفريقا با فاصله است . بازيکنانی مثل مانه ، کوليبالی ، ادوارد مندی و ... !!! لطفآ موقع کامنت گذاشتن حرف مفت يکسری گزارشگر بچه و بی سواد و کينه توز را تکرار نکنيدو بيشتر راجع به صحت اخبار مطمئن بشويد .در ضمن از بد شانسی کيروش شروع کارش در کلمبيا با همه گيری کورنا همراه شد که عملا بازيها تعطيل شد و امکان انتخاب و ارزيابی بازيکنان و برگزاری تمرين وجود نداشت . و عملا کيروش از طريق ويديو کنفرانس با بازيکنان ارتباط می گرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی