نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ناامیدی پپ از لیگ برتر/ در شرایطی نیستیم که به قهرمانی فکر کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا بابت شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام ناامید شده است.

منچسترسیتی در خانه تاتنهام شکست خورد تا شانس بزرگی را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین لیگ برتر از دست بدهد.

 پپ گواردیولا سرمربی سیتی پس از شکست ۱-۰ تیمش در زمین تاتنهام، اشتباه رودری را نقطه سرنوشت‌ساز این مسابقه معرفی کرد. اشتباه مهلک رودری هافبک اسپانیایی سیتی در دقیقه ۱۵ در نزدیکی‌های محوطه جریمه خودی، کار دست تیم میهمان داد و هری کین با فرصت طلبی، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

گواردیولا در مورد بازی گفت: «بازی را خوب شروع کردیم، درست مثل هر بازی خانگی و خارج از خانه دیگری مقابل تاتنهام. ولی سپس مرتکب اشتباهی شدیم و حریف ما را تنبیه کرد. وقتی نتیجه ۱-۰ باشد، ماجرا فرق می‌کند. ما فرصت‌هایی داشتیم ولی وقتی توپ را در حضور سون و کولوسفسکی از دست می‌دهید، شرایط راحتی در ضد حملات نخواهید داشت. ما سه امتیاز را از دست دادیم.»

او با تمجید از تیم میزبان گفت: «تاتنهام تیم فوق العاده‌ای است و با ترکیبی که دارد، می‌تواند حریفش را تنبیه کند. آن‌ها کیفیت زیادی در جلوی زمین دارند و همچنین در ضربات شروع مجدد. من احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستم. »

پپ در مورد رکورد بد منچسترسیتی در خانه تاتنهام گفت: «دیر یا زود تغییر می‌کند ولی عجیب است که نتوانسته‌ایم گل بزنیم. در گذشته، پنالتی‌هایی را در اینجا از دست دادیم. توضیح دادن این مسئله دشوار است.»

سرمربی اسپانیایی ستی در نهایت در مورد تاثیر این مسابقه بر کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس گفت: «در وضعیتی نیستیم که به قهرمانی فکر کنیم. فقط باید به بازی بعدی مقابل استون ویلا فکر کرد. ما به خوبی مهیای آن مسابقه خواهیم شد و به بهترین نحو ممکن، بازی خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت. »

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی