آجرلو به استقلال خدمت نکرد اسم کارش یک چیز دیگر است/ این آپشن‌ها مثل خنجر بر سینه پیشکسوتان است/ مربی تیم کرمانی فرهنگ را زیر سؤال برد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: به سردار آجرلوها بگویید ۴۷ سال پیش که ایران برای آخرین بار بدون گل خورده قهرمان جام ملت ها شد من گلر اصلی تیم ملی بودم ولی آپشن قراردادم تعصب بود.

منصور رشیدی، دروازه بان و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد علیرضا رضایی و بحث داغ آپشن‌های قرارداد استقلالی‌ها اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما دروازه بان دوم استقلال در حد این تیم کار می کند؟

دروازه بان استقلال یک جوان آینده دار است اما چنین بازیکنی وقتی به میدان نمی رود چطور باید کسب تجربه کند؟ باید امثال رضایی را در بازی‌های ضعیف تر یا جام حذفی به میدان بفرستیم تا در چنین روزهایی از ناآمادگی آنها غافلگیر نشویم.

چه دلیلی دارد که بازیکنی در این سطح چنین اشتباهاتی را مرتکب شود؟

این یعنی اینکه دروازه بان درست آموزش ندیده! مربی دروازه‌بانان تیم به رضایی نگفته روی ضربه ایستگاهی باید کجا بایستد. این دروازه بان از مربی اش الفبای دروازه‌بانی را نیاموخته! مثلاً روی گل دوم مس کرمان دروازه‌بان استقلال فاصله‌اش با تیر دروازه و خط دروازه را درست رعایت نکرد. اینها همه موجب می شود وقتی گلر اصلی به هر دلیلی بازی نمی‌کند ما نفر دوم مطمئنی نداشته باشیم. در حالی که باید برعکس باشد.

آجورلو به استقلال خدمت نکرد اسم کارش یک چیز دیگر است/ این آپشن‌ها مثل خنجر بر سینه پیشکسوتان است/ مربی تیم کرمانی فرهنگ را زیر سئوال برد

بازی‌های استقلال در هفته‌های اخیر را چطور ارزیابی کرده اید؟

بعد از چند بازی افتضاح که استقلال هیچ شباهتی به خودش نداشت تیم در این دو بازی خوب کار کرد. خط‌هافبک و دفاع ما در هفته‌های قبل بد عمل می‌کردند ولی در این دو بازی همه تیم وظایفشان را به درستی انجام دادند. برای همین هم توانستیم ۷ گل بزنیم.

درباره حاشیه‌های پایان بازی، قبل و بعد از اتفاقات مربوط به اخراج ساپینتو چه صحبتی دارید؟

واقعاً زشت است که یک مربی جوان می آید و تخت سینه سرمربی حریف ضربه میزند. این آقا که قطعاً در آینده می خواهد سرمربی شود فردا چطور می‌خواهد با چند جوان کار کند! متاسفانه احترام کوچکتر و بزرگتری به هیچ وجه در فوتبال رعایت نمی شود.

این قبیل اتفاقات چه بازتابی در خارج از ایران دارد؟

قطعاً آنهایی که دنبال تخریب کشور ایران هستند با بزرگنمایی چنین اتفاقاتی فرهنگ ایران و ایرانی را زیر سوال می‌برند. کرمان که مهد تمدن است چرا باید محل وقوع چنین اتفاقاتی باشد؟ 

بازی با نفت مسجد سلیمان را چطور پیش بینی میکنید؟

امروز همه تیم‌ها جوانگرایی کرده اند و همه از اصول اولیه فوتبال خبر دارند. نمی‌توان گفت فلان تیم رده شانزدهم است و از پیش بازنده است. ممکن است همین تیم شانزدهم جدول یقه بالای جدولی‌ها را بگیرد. باید با احتیاط و تاکتیک درست جلوی این تیم به میدان رفت.

آجورلو به استقلال خدمت نکرد اسم کارش یک چیز دیگر است/ این آپشن‌ها مثل خنجر بر سینه پیشکسوتان است/ مربی تیم کرمانی فرهنگ را زیر سئوال برد

درباره بازیکنان استقلال و نفرات خط حمله صحبتی ندارید؟

مهدی قائدی واقعا در این دو بازی گذشته فوق ستاره تیم استقلال بود. من وقتی او در شرایط امروز نبود به شدت نسبت به عملکردش انتقاد داشتم اما حالا که فوق ستاره استقلال شده باید از او تعریف کند.

در روزهای اخیر درباره مفاد قرارداد بازیکنانی که در دوران مصطفی آجرلو با باشگاه تمدید کردند یا به این تیم پیوستند مطالبی مثل آپشن رضایت مدیرعامل، آپشن حق مسکن، آپشن قرار گرفتن در لیست ۱۸ نفره و امثال اینها منتشر شده که خیلی‌ها در این مورد صحبت می کنند. شما چه نظری دارید؟

واقعاً این اطلاعات مثل یک خنجر بر سینه پیشکسوتان فرود می‌آید. وقتی پیشکسوتانی که روزی روزگاری در استقلال و تیم ملی ایران می درخشیدند پول ندارند کرایه خانه شان را بدهند این مسائل را میشنوند غصه شان صد برابر می‌شود.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

من وقتی به تهران آمدم و عضو تاج شدم در گوشه امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی) یک اتاق، یک تخت و یک پتو تحویل گرفتم و تا مدت‌ها همان جا زندگی کردم و به تیم ملی رسیدم و بعد از مدتی به عنوان گلر تیم ملی در قهرمانی آخر ایران در جام ملتها از روز اول این بازی تا فینال درون دروازه تیم ملی ایستادم و تیم ایران با ۱۳ گل زده بدون گل خورده قهرمان شد. به سردار آجرلوها که این قراردادها را بستند بگویید ۴۷ سال پیش که ایران برای آخرین بار قهرمان آسیا شد من گلر اصلی تیم ملی بودم ولی آپشن قراردادم تعصب بود. آن زمان آپشن قرارداد بازیکنان تاج، بانک ملی، راه آهن، پرسپولیس و بقیه تعصب بود.

آجورلو به استقلال خدمت نکرد اسم کارش یک چیز دیگر است/ این آپشن‌ها مثل خنجر بر سینه پیشکسوتان است/ مربی تیم کرمانی فرهنگ را زیر سئوال برد

ذخیره شما در آن دوره از مسابقات جام ملتها چه کسی بود؟

آن زمان ناصر حجازی خدابیامرز آپاندیس‌اش را عمل کرده بود و اگر اشتباه نکنم بهرام مودت و رسول کربکندی ذخیره‌های من بودند. سرمربی مان هم حشمت مهاجرانی بود. واقعا از شنیدن و دیدن چنین اخباری غصه می خورم. اگر واقعا آجورلو این قراردادها را امضا کرده باید به او گفت با این کارش به استقلال خدمت نکرده بلکه اسم این کار یک چیز دیگر در حق استقلال و هوادارانش است که امروز اینطور دچار مشکلات مالی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    از طرف سردار اجرلو بشما میگویم دروازبان الان استقلال یکماهه خودشو زده به مصدومی چون تو جام جهانی بازی کرده قرارداد بیشتر میخاد منتها از ترس جوی که مدیر درست کرده یواشکی دلالش میره میاد ،بشما میگویم اون اپشن شما خیلی وقته حتی بین هم دوره های خودتون منقضی شده و طرف خودشو به چندتا سکه و یه لوح تقدیر فروخته ، دوران شعار دادن گذشته سالار این ادما حتی اگه میکروفن جلوت گذاشتن از قبل امار گرفتن نظرت چیه و داستان یاد کردن از دروازبان ذخیره تیم ملی نیست که ته همینم پوله ،پووول ،زیاد حرص نخور این فوتبال حتی نتیجش هم مثل زمان شما مردونه و تو زمین رقم نمیخوره چه برسه اپشناش،خلاصه که اگه سردار اَخ شده تو که مو سپید کردی باید میفهمیدی حقی از حقوق مردم رو طلب کرده که حالا گذاشتنش گوشه رینگ ،اینجوریه داستان اگه تا حالا نمدونستی بدون که عمر به فنا دادی متعصب
    • Ali IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      آقای محترم آقای آجرلو اگر فقط یک ماه فوتبال درتیمی مثلا بانک ملی بازی میکرد آنوقت میفهمید پول چیست ،قرارداد کدام است ،نه اینکه به مانند ضرب المثل معروف عمل کند که گفته ::خرج که ازکیسه ی مهمان بود حاتم تایی شدن آسان بود و گفتی که آجرلو حقی ازحقوق مردم را طلب کرده !!!کدام حق ؟؟؟ازپول های مردم که امانت بوده دربانک؟؟؟، اوبا قلدری و زور واستفاده از عنوان سردار ،پول هایی که سهامداران برای سرمایه گذاری درتیم سهام آنرا خریدند را (آقای آجرلو) صرف هزینه های جاری کرده است وبه خیال خودش هنر کرده است یک سوال مثال مانند دارم ازت ، اگر تو به بازاربروی و یک دستگاه جاروبرقی که گرانترینش مثلا سه ویا چهار میلیون است را به 30ویا 40میلیون بخری و پولش را بدهی اطرافیانت به تو چه می گویند؟؟؟ آیا غیر از فروشنده که تورا کلی به به و چه چه میکند فرد دیگری به تو احسنت و مرحبا میگوید؟ داستان آجرلو هم همین است با میدان عمل وسیعتر ،تو ازپول خودت یک بار ویک کالا را گرفتی تا آخرعمرت خودت را سرزنش میکنی ،آنوقت آجرلو 30بازیکن را چنین حاتم بخشی کرده و اکنون طلبکار است و توقع دارد تشویقش هم کنند .
    • کلنگلیس IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      👋👋👋👋👍👍👍👍💙💙💙💙
    • مرتضی مقدم IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      کلا از حرفایی که میزنی مشخصه درگیر همین تبلیغات منفی شدی و مثلا خبرداری اسقلال اجرلو چندمین تیمه تو مبلغ بستن؟ فکر میکنی کی بالاتره؟ تازه این تیم مد نی تیمایی که تو بازار بازیکنای ستاره رو درو میکنن چقد پیشنهاد میدن ؟ اصن خبر داری تیمای دیگه با چند میلیارد بسته شدن؟ احتمالا استقلالی هم نیستی وگرنه میفهمیدی پنجتا ستاره تیم مصدوم باشن و مربی جاشون ستاره بزاره یعنی چی...من پرسپولیسیم مدافع اجرلو نیستم ،مدافع فهمیدنم ,طرف حقیقت ،مدیری امروز (سه باره) اومده که بخاطر محبت هوادار بخودش همیشه الترناتیو مدیرای بعد خودش بوده و جای مدیری هم اومده که تیم اینو‌ در حالی که این از ترس ابرو ازش فرار کرده رو گرفته و بدون حاشیه ,بدون منم و مصاحبه و فلان و بدون باخت ،نه دوباره بخون (بدون باخت) قهرمان کرده ، خوب داره مدیری رو میکوبه که تیمی که این اعتراف کرده نمیتونه رو گرفته قهرمان کرده ,چیزی که مدعیم نمیفهمی همینه که دلیل کوبیدنه فقط دعوا سر محبت هواداره ،این نگرانه هوادار من بعد جای فتح الله زاده ، اجرلو رو بخاد ،نگرانه حمایت هوادارو از دست بده ،همین .دیگه اگه نمیفهمی نمیتونم بیشتر توضیح بدم.
    • حسین IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      اولآ که سپاهان اصفهان، پرسپولیس، مس رفسنجان، فولاد هرکدام ۳تیم بازیکن درجه یک گرفته اند وپول زیادی بابت آنها داده اند به عنوان مثال لوکادیا ۹۰میلیارد، دیاباته ۶۰میلیارد بیرانوند ۶۰میلیارد سپاهان مقانلو ونیازی را از پرتقال گرفت ودارای ۳تیم بازیکن سطح اول گرفته مطمئن باش همه اینها بیشتر از استقلال قهرمان بیشتر خرج کرده اند الان واقعا استقلال با این همه دشمن مطبوعاتی،رسانه های مجازی، بعضی از دوستان داوری واخیرا هم کمک مربیان تیم‌ها که سعی در ضربه زدن به استقلال دارند اگر انصاف داشته باشید سردار آجرلو عزیز در برنامه فوتبال برتر گفت فقط ۹۰میلیارد بابت بدهی از ۱۰سال پیش که شامل مالیات وبدهی به فلان هتل وبابت اجاره خونه شفر که در دوران سياه سلطانی فر بوده پرداخت نموده پس لطفا انصاف داشته باشید مطمئن باش بازیکنی مثل دانشگر یا یزدانی وقتی که سپاهان پول بیشتری می دهد سپاهان را انتخاب می کنند یا مدافع راست که از سپاهان به‌ پرسپولیس آمد صدر صد پرسپولیس پول بیشتری داد که به پرسپولیس آمد استقلال متاسفانه از بورس ومدیر آن ضربه می خوره پول کالدرون را می دهند اما پول استراماچونی را نمی دهند
  • قیطور IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    تا دیروز گذشته میگفتید بهترین مدیر عامل .......حالا همه شدید ضد شو ن
  • حامی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    جناب رشیدی عزی اگر قرار بود همه چیز بدون مشکل پیش بره که این دوستان هیچکدوم بر مسند قدرت نبودن
    • ع ق QA ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      نشونه تعصب ایشون اینه که دوتا از شش تای معروف را خورده
  • ح ب IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    رضایی در حد استقلال نیست باید فکر یک دروازه بان باشتد وآجرلو خودش با سلیقه خودش بازیکن می گرفت و مقصر بود ولی فضل‌الله زاده هم بدرد استقلال نمی خورد وباید اینا از این تیم بروند
  • ناشناس IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    اون موقع از محبوب دل ها 6 تا خوردی چی خخ
  • کیان IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    از تیمسار خسروانی تا سردار آجرلو با هزینه بیت المال برای تاج الاستقلال و شعب متعدد آن بازیکن و حتی هوادار خریداری می نمودند ، سردار دلهای هواداران الاستقلال آجرلو هم از ترس پرسپولیسی شدن کاوه رضایی این قرار داد ترکمن چایی را بسته اند !!! لذا چون بنای تاج الاستقلال قبل از اینکه از روی تعصب خاصی بوده باشند ۸ دهه بر پایه پول بیت المال استوار بوده است !!!
  • . IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اون موقع که شما در تیم ملی بودید این اجرلو ها با پدر و مادر در اطراف تهران و یه جاهای خاص!روزگار به نکبت میگذراندن.اما خب بلطف بعضی چیزها امروز شدن چیز دار !!!😂😂😂هر کلمه ای که بخاد واقعیت رو تعریف کنه بزارم حذف میشه جای چیزها و جاهای خاص را خود خواننده بهتر میدونه.نه که انتقاد و ازادی عقیده در قانون اساسی هم جزو قوانین هست برای همین نمیشه هر چیزی را گفت!!!چون کلا قانون اساسی این مملکت نوشته شده که نوشته شده باشه نه برای اجرا .
  • ... IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    آقای آپشن تعصب رضایی تو گل دوم مس کرمان مقصر نبود. این گل به خاطر جاخالی دادن عارف غلامی شکل گرفت. غلامی سرشو دزدید و لیونل مسی زد تو گل. بیشتر به نظر میرسید غلامی تبانی کرده باشه. در ضمن اگه شما هم الان بازی میکردی کمتر از اینا نمیگرفتی و منصور بودن و رشید بودن و مچ پا کلفت بودنو به عنوان آپشن درخواستی مطالبه میکردی و سردار مملکت رو چنان لای منگنه میذاشتی که بگه آخ قبلم!! در آخر اینکه رضایی تو کدوم بازی باید تجربه کسب کنه که الکی میگی بازی حذفی. اگه ساپینتو اینو تو بازی حساس حذفی بذاره تو زمین اولین کسی که بهش انتقاد میکنه خود تویی. حالا بچه یه گلی خورده که بگه دفاع استقلال سولاخه و حقش قرارداد پنج شیش میلیاردی نه بیست سی میلیاردی یا بیشتر.
  • تیمورمفتونی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    درود بر منصور خان رشیدی ودرود بر روح مطهر ناصرحجازی بهترین دروازبان های ایران وآسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی