نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مرتضی پورعلی‌گنجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی گنجی ضمن قدردانی از کی‌روش کنایه‌ای هم به دو مدافع دیگر تیم ملی زد.

سرانجام کارلوس کی‌روش با جدایی از تیم ملی ایران هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و تا جام جهانی آینده در این تیم فعالیت خواهد کرد. بعد از قطعی شدن جدایی کی‌روش محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی با حمله به کی‌روش در پست خداحافظی او نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع!

کنعانی زادگان و شجاع که موفق نشدند در جام جهانی بازی کنند، از منتقدان سرسخت کی‌روش بودند. مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس که یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش به حساب می‌آمد امشب با انتشار پستی ضمن قدردانی از کی‌روش، به دو همبازی خود در تیم ملی هم کنایه زد.

پورعلی گنجی نوشت: خودت بهمون یاد دادی قدردان باشیم. هیچکس نباید یادش بره با اعتماد کردن به ما بهمون عزت و احترام دادی و بین بازیکنانی که بازی کردن یا نکردن هیچ فرقی نیست. هرچند بعضی‌ها قدرنشناس هستند. از کوچک تا بزرگ اگر اسمی در این فوتبال بدست آورده اول از جربزه خودش بوده و بعد هم از جرات و اعتماد مربی بوده که به تیم ملی شخصیت و اعتبار داد. شاید به دلیل نداشتن شانس یا هر دلیل دیگه‌ای نتیجه نگرفتیم ولی همه بازیکنانی که حتی یک وجب پرچم ایران را بالا نگه داشتن همه شون کشف خودت هستن رئیس!

در همین ارتباط: کامنت حسین کنعانی‌زادگان زیر پست کی‌روش؛ تو به ایران خیانت کردی، نه من!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اتحاد و همدلی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    همه امیدوار و متحد
  • دلسوز IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    کاملا مشخصه واسه چی طرفداریشو میکنه ، خودمونو بذاریم جاش که بعد چندین ماه تیم نداشتن و بازی نکردن اومد و فیکس جام جهانی شد ، و همینطور کاملا مشخصه چرا کنعانی و شجاع انتقاد میکنن ، خبر ورزشی چرا انقدر دنبال چیزهای کلیشه ای و خبرهای بی ارزش میگرده؟بهتر نیست یه کم تنوع و سلیقه در انتخاب خبرها به خرج بدین؟
    • محمدرضا IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      هر مربی ای روش و منش خودش رو داره. این دلیل نمیشه که کنعانی چون نیمکت نشین بوده حرمت سرمربیش رو بشکنه. مگه خود همین کیروش کم برای آوردن کنعانی به تیم ملی فحش خورد؟ کیروش تو جام ملت ها از کنعانی استفاده کرد و فحشش را هم به جان خرید. حالا شما بگو کنعانی که اصل حضورش در تیم ملی رو از کیروش داره باید بهش بی احترامی کنه؟
    • عادل IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      كاش شما هم با واژه قدرشناسي آشنا مي شدي ! پورعلي گنجي خيلي واضح حرفش رو زد . قدر شناسي بابت زحمات و بابت هم دلي و همراهي …!
  • امیر US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    بله جانم الکی الکی فیکس تیم ملی شدی باید هم اینو بگی
  • سعید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    چیزیکه مشخصه خط دفاعی مون بدترین عملکرد رو داشت و حق کنعانی و شجاع بود حداقلش یک بازی فیکس باشن به خصوص بازی امریکا که از ضعف خط دفاع چپ و وسط با یه سانتر کسی نبود توپ رو بزنه اونم باهد پاس داد و این ور هم باز کسی نبود توپ رو بزنه نفر دیگشون هم با هد زد تو دروازه . میلاد محمدی بدترین نفر این فیکسها بود در سمت چپ با وجد بازیکنانی مثل امیری و جلالی و نور افکنی که البته خط خورد. کلا ارنج تیم ایراد داشت و انتخاب بعضی نفرات به عنوان فیکس تیم ملی ایراد داشت و جای سوال داشت. اصلا چرا یه نفر دیگه جا داشت با تیم ملی بره جام جهانی کیروش نبرد نور افکن یا سرلک باید دعوت میشدندو باید هم بازی میکردن.
  • Gaber IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    بدترین پست و کامنتی که هم غیر حرفه ایست هم باعث نابودی رفاقت .بهر حال بازیکنان می‌توانند نظرشان را بدهند ولی نباید با هم بگو مگو کنند .کی‌روش که می‌ره و هر جایی بهتر و سودمندتر باشه مربی گری میکند .داخلی ها نباید با هم بر سر چیزی که سلیقه نابجایی فدراسیون در مدت اندکی بود ، درگیر شوند .این فدراسیون هست که تیم ملی را به افتضاح کشاند نه بازیکنانی که تیم را از چاه عمیق فدراسیون و ویلموتس بیرون آوردند.باید همه چیز را مدنظر داشته باشیم آقای پور علی گنجی.اینها بودند که کی‌روش و شما را به جام جهانی بردند همراه با اسکوچیچ
  • Amir IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    ماشالا به شرفت اقا مرتضی... تو مثل کیروش باشرف و با تعصبی
  • نواب IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    میشه لطف کنی و بگی کجا و چگونه پرچم بالا بردین شما ها که چند سال است پول این ملت چپاول می کنید و در عرصه باشگاهی نه ملی نیز گلی به سر مردم نزدید و گروه کیروش و تاج و فردوسی پور واقعا در جام جهانی به عشق و عرق ملی ایرانیان خیانت کردند پیرترین تیم سنگین ترین شکست راحت ترین گروه پرادعا ترین مربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی