نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازیکنان تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی قطرممکن است به زودی بازی دو شاگرد سابقش که اخیراً به او حمله کرده‌اند را از نردیک ببیند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده تا قبل از آمدن کی‌روش مدافعان فیکس تیم ملی بودند و در همه بازی‌های مقدماتی هم به صورت ثابت به میدان رفتند و عملکرد بسیار خوبی هم داشتند. با این حال این دو بازیکن فرصت زیادی برای بازی در جام جهانی پیدا نکردند. شجاع که اصلا بازی نکرد و کنعانی‌زادگان هم تنها ۴۵ دقیقه در نیمه دوم بازی مقابل انگلیس به میدان رفت. همین موضوع و البته چند اتفاق دیگر که در اردوی تیم ملی در قطر رخ داد، باعث شد تا این دو بازیکن جزو منتقدان اصلی کی‌روش شوند و در محافل خصوصی بارها علیه کارلوس و تصمیماتش انتقاد کنند.

شجاع و کنعانی‌زادگان در این مدت منتظر فرصت بودند تا علیه کی‌روش مصاحبه کنند. با این وجود به دلیل اینکه تا همین چند روز قبل  تکلیف کی‌روش و تیم ملی مشخص نبود، این دو مدافع سابق پرسپولیس این کار را نکردند و سیاست سکوت را در پیش گرفتند. بالاخره تکلیف کی‌روش و تیم ملی ایران مشخص شد و سرمربی پرتغالی با جدایی از تیم ملی، هدایت تیم ملی قطر را به عهده گرفت و قراردادی ۴ ساله با فدراسیون فوتبال این کشور امضا کرد.

کارلوس چند روز قبل با انتشار پیامی در اینستاگرام، از هواداران ایرانی خداحافظی کرد تا مشخص شود او دیگر به ایران بازنخواهد گشت. این سرمربی پرتغالی  در صفحه خود نوشت: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و «میراث تیم ملی» حمایت کردند، هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.»

نکته جالب در این میان اما کامنت محمدحسین کنعانی‌زادگان زیر پست کی‌روش بود که حواشی زیادی ایجاد کرد. مدافع تیم ملی زیر پست کی‌روش نوشته بود: «تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع.» این اظهارنظر کنعانی‌زادگان تلویحا نشان می‌داد که او و شجاع خلیل‌زاده حسابی بابت کم بازی کردن در جام‌جهانی ناراحت هستند و حالا که رفتن کی‌روش قطعی شد، مدافع ملی پوش فرصت را غنیمت شمرد و استارت انتقادها را علیه  کارلوس زد.

هرچند باید به زودی شاهد مصاحبه‌های تندی از سوی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده بر علیه کی‌روش و ماجراهای اردوی تیم ملی در قطر باشیم، این دو بازیکن ممکن است خیلی زود با کی‌روش روبرو و به نوعی چشم در چشم شوند. کی‌روش که قراردادش را با قطری‌ها امضا کرده، هم اکنون در دوحه حضور دارد قرار است از نزدیک بازی‌های لیگ این کشور را تماشا کند و از آنجایی که شجاع و کنعانی در تیم الاهلی قطر بازی می‌کنند، به احتمال فراوان کارلوس بازی دو شاگرد حالا دیگر قدیمی خود را به زودی از نزدیک تماشا خواهد کرد.

مدافعان سابق پرسپولیس که بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ بودند، می خواهند در صورتیکه کی‌روش برای دیدن بازی الاهلی راهی ورزشگاه شد، بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند و ثابت کنند کی‌روش در خصوص آن‌ها اشتباه می کرد. همچنین خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان بسیار امیدوار شدند تا با رفتن کی‌روش بتوانند دوباره به بازیکن فیکس تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تبدیل شوند و به میدان بروند. نکته قابل ذکر در خصوص اتفاقات میان این دو بازیکن و کی‌روش در قطر این است که دلیل اصلی نیمکت نشینی‌های آن‌ها به مسائل غیرفوتبالی مربوط بود.  

در همین ارتباط: کنایه سنگین مرتضی پورعلی‌گنجی به دو پرسپولیسی/ قدرنشناس نباشیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اگر دقیق بشیم خیانت اصلی را کسی کرد که تاج را آورد.کسی که با سواستفاده از قدرتش حامی تاج بود و زیر سبیلی فساد تاج را نادیده گرفت.
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    مردک اتوبوسی با چه رویی به کی‌روش میگوی خائن. اگه عدالت بود تو باید کلا از فوتبال محو میکردند
  • اژدر قرمز IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اینا بازی میبکردن حتما قهرمان جام جهانی میشدیم اخ چرا بازی نکردید ای خدا !!!!!
  • حمید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    واقعاحق ایناضایع شدتوجام جهانی بایدتوترکیب اصلی قرارمیگرفتندچون بازحمات اینا دورمقدماتی باموفقیت طی شد
  • بهرام IT ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اینها چی میگن بابا،با همین ها دو بر صفر به کره جنوبی باختیم و با همین کنعانی زادگان از انگلیس در نیمه دوم سه تا خوردیم شش تا هم شانس آوردیم که نخوردیم....
    • دختر ارتش سرخ IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      اولا تو بازی با کره جنوبی که ۲ بر هیچ باختیم مقصر شجاع نبود بلکه دیگر مدافعان از جمله غلامی بود که وقتی شجاع مصدوم شد و از بازی رفت بیرون و به جاش عارف غلامی اومد ۲ تا گل خوردیم و شجاع با اینکه ۴۰ دقیقه تو بازی بود بهترین بازیکن انتخاب شد
  • زیگزاگ IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    این بازیکن با اتفاقات معروف به اتوبوس لیاقت حضور در نیمکت تیم ملی رو هم نداره.بهتره تا تبد سکوت کنه و حرف نزنه.اکر مرد بودی قبل از خداحافظی کیروش حرف میزدی ترسو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی