نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قرارداد این بازیکنان در استقلال ۹ برابر شد!/ افشاگری عجیب در خصوص دریافتی چند آبی پوش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سازمان خصوصی سازی از افزایش نجومی قرارداد چند بازیکن استقلال خبر داد.

 طی ماه‌های اخیر بحث افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر تبدیل به یک موضوع مهم و جنجالی شده و علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو، مدیران عامل فعلی و سابق این باشگاه پیرامون چنین موضوعی بارها به‌صورت غیرمستقیم با یکدیگر بحث کردند.

اکنون حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی حضوری با برنامه فوتبال برتر با اشاره کوتاه به این مسئله و بحث افزایش قراردادها عنوان کرد: خیلی راحت می‌توانستند در این قضیه مدیران را بازخواست کنند. همه قصه شرکت دولتی یعنی همین. یعنی «خرج که از کیسه مهمان بُوَد، حاتم طایی شدن آسان بُوَد». از کیسه خودشان که نیست.

او با بیان اینکه در باشگاه تعهد می‌دهند و می‌روند، ابراز کرد: آقای حامدی‌فر روی سر ما جا دارد، اما مبلغ قرارداد ایشان در استقلال نسبت به فصل گذشته در صنعت نفت آبادان ۹ برابر شده است.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه چنین اتفاقی برای دیگر بازیکنان استقلال هم افتاده است، اظهار کرد: سبحان خاقانی، محمدحسین زواری، دروازه‌بانان دوم و سوم و ... قراردادهای‌شان دو، سه برابر افزایش پیدا نکرده، بلکه مبلغ قراردادشان ۹ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

قربان‌زاده با عصبانیت نسبت به این اتفاق ابراز کرد: تو عضو هیئت مدیره(در آن مقطع) چه کار می‌کردی؟ اولین کار شما این بود که بازیکنان را فهرست کنید و بگویید این اعداد با رقم قراردادهای سال قبل هم‌خوانی ندارد و معنی ندارد مبلغ را ۹ برابر افزایش بدهیم و به استقلال بیاوریم.

او یادآور شد: حالا محبی، قایدی و دو نفر دیگر اینطور باشند، اما آیا همه بازیکنان استقلال در این سطح بودند؟ آقایان بخش عمده‌ای از مبلغ را صرف بازیکن کردند.

قربان‌زاده در واکنش به اینکه طرح توجیهی چه چیزی بود، ابراز کرد: نکته این است که عدم تطابق را در قراردادهای استقلال شاهد بودیم. ما به این دلایل بیانیه دادیم که چنین مسئله‌ای در استقلال اتفاق افتاده است. شما قرار بود یک معلم بیاورید که به جای ایجاد زد و خورد، درس بدهد؛ حالا معلوم شد ما باید سیمان، گچ و ... بیاورم و مدرسه را از نو بسازم و معلم هم خودم بیاورم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • گودرز(تاج کبیر_تیم اول ایران) IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    بازیکنان استقلال به عشق پیراهن مقدس تاج بازی می‌کنند.این اراجیف ساخته ذهن لنگی هاست که مثلا میخوان مدعی اصلی قهرمانی رو وارد حاشیه کنند
  • سورنا۲ستاره IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    خب الان ک چی مقصر باشگاهه یا بازیکنا؟مقصر اون بالا دستیه که افراد نالایق غیر فوتبالی و غیر استقلالی رو انتخاب میکنه برای باشگاه بعد هرچیم هوادار فریاد میزنه راه بجایی نمیبره. الانم حاجی فتل اومده نمیدونه چیکار کنه. پول طلبکارارو ردیف کنه بازیکن برای تیم بگیره یا قراردادای بازیکنارو راست و ریست کنه؟ راست گفتن که وقتی دیدن اوضاع باشگاه بیخ داره کسی بغیر حاج فتل بیچاررو پیدا نکردن که بزارن سرکار چون کسی قبول نمیکرد. ولی ما فارغ از هرچی فقط به حمایت تیم میپردازیم ساپینتو و بازیکنام جدای حاشیه به موفقیت تیم فکر کنن.
  • دسته ۳ تهران IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اگر پول زیاد و تبلیغات صدا و سیماها نبود در این ۸ دهه که کسی برای تاج الاستقلال ها بازی نمیکرد!!! خخخخخخ۶
    • لنگ حقیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      بنده خدا گلممد، مفت مربیگری لنگ را می کند وحید امیری ۴۰میلیارد کمشه مفت بازی می کند خخخخخخخخ
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    تا بوده همین بوده ، تیم منفور و بی ریشه و حکومتی کیسه با پول‌های هنگفت بازیکن‌های دیگر تیمها را وسوسه کرده . و هر سال دهها بمب و ترقه منفجر می کنند ، حاجی و سردار هم نداره کلا توی کار انفجار هستند .
    • مچ پا کلفت پاشنه ترکیده: IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      کجای کاری داداش، اینا همه‌شون تخریب‌چی هستن. یاد جوک خاطرات رزمندگان اسلام در شبهای عملیات افتادم که میگفت: "شبهای عملیات با رویا میخوابیدیم با سپیده بیدار میشدیم. حاجی سیما رو لخت میکرد، منم میرفتم رو مینا". جالبه بعضی از کیسه‌کشا وزیر ورزشو مقصر دزدی باشگاهشون میدونن. وزیر ورزش یارو رو گذاشته سر کار، جاش که نمیتونسته کار کنه!! اون شیش سال انواع و اقسام تهمتو به ما پرسپولیسیا زدن و اصلا خودشونو مقصر نمیدونستن در حالی که باشگاهشون پر بود از دعوای مدیریتی و مربی مربایی و چون بزرگتر و ریش‌سفید و اسطوره‌ای نداشتن یه سره به ما تهمت زدن که: بابا مسعود فلان، ننه آذر فلان. واقعیت اینه که آجورلو چنان جارویی به گاوصندوق استقلال زده که هیچ سوپوری نمیتونسته بزنه. قابل توجه کیسه‌کشا: تو دهات ما به سوئیپر میگن سوپور. جناب آجورلو هر چمدونی رو که برداشت بلند گفت یا علی در حالی که این چمدونها با صد تا یا حسین یا حسین اومده بود تو باشگاه!! یعنی وقتی سایه پلیس بالای سر جامعه نباشه هر تخم‌مرغ دزدی شترمرغ دزد میشه. قربانزاده هم که گفت راحت میتونستن بازخواستش کنن.
  • ع ق QA ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اشکال نداره اینا با موافقت باند روئسای فدراسیون ۱۵۰۰ ملیارد پول داشته را اقلا نصفش قایم کردند زیر کاشی حاجی پولا را در بیاره خرج کنه
  • مچ پا کلفت پاشنه ترکیده: IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    مسئله اینه که کمتر بازیکنی استقلالی اصلیه و با عشق میاد تو این تیم. همه برای پول میان این تیم و تا پول نگیرن بازی نمیکنن. هر مدیری میاد تو این تیم سریع متوجه میشه که فقط با مدیریت هزینه میتونه چهار تا کور و کچل مچ پا کلفت و پاشنه ترکیده رو دور خودش جمع کنه و بفرسته‌شون تو زمین. واسه همینه که این باشگاه اسطوره به معنای واقعی کلمه نداره. برای همینه که استقلالیا قصد مصادره اسطوره‌های پرسپولیسو دارن و دم به دم میگن فلانی اومد باشگاه ما چایی شیرینی خورد بعد رفت پرسپولیس با پس گردنی قرارداد امضا کرد!! از نظر کیسه‌کشا علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و... استقلالیهایی‌اند که با زور اسلحه پرسپولیسی شدن و کل بازیکنای پرسپولیسی تیم ملی استقلالیهایی هستن که با ضرب و زور زغال خوب و رفیق بد پرسپولیسی شدن.
    • لنگ دلاک IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      لنگی برو آن ۹۰میلیارد که به لوکادیا دادی وقالتون گذاشت ورفت وآن ۶۵میلبارد که به دیاباته دادید فکر کن خخخخخخخخخخخخخخخخخخختخخخخخخخ
    • مچ پا کلفت پاشنه ترکیده: IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      آخه کیسه‌کش بدبخت اوایل که میگفتین ۶۵ میلیارد حالا چی شد ۹۰ میلیارد؟ نکنه زائیده!! در ضمن وقتی تقریبا ۵۰ درصد قراردادشو گرفته چطور میشه ۹۰ میلیارد بیسواد. شما کیسه‌کشا همه‌تون بیسواد و پاشنه ترکیده‌این یا فقط تو پاشنه ترکیده‌ای؟! در ضمن مثل آجورلو از مناظره فرار نکن. تن به کار بده. هر هر هر خندیدیم.
  • مالکی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    آقای قربانزاده شما شرکتهای زیانده را هم در قالب بورس به مردم بیچاره انداختید تا یک شبه تمام دارایی خود را از دست بدهند این هم تقصیر تیم استقلال بود؟ شما چرا با فرافکنی تمام تقصیرها را روی دوش کسانی می اندازید که به اندازه یک صدهزارم خودتان در ایجاد خرابی دخیل نیستند؟ مگر تمام این مشکلات حاصل شده از قرارداد بازیکنان استقلال در دوره مدیریت آجرلو نبوده؟ پس این چه ربطی به فتح الله زاده داره؟ شما که همان موقع مدیرعاملی آجرلو در برنامه های زنده تلویزیونی مرتب براشون نوشابه باز می کردیدوبا به به و چه چه از ایشون تعریف می کردید. الآن چی شده که جانشین آجرلو با اینکه هیچ دخل و تصرفی در قراردادها نداشته باید زیر سئوال بره؟ پس تو اون موقع بعنوان مجری ناظر چکاره بودی؟ شما مگر تو برنامه زنده تلویزیونی نگفتید اعضای هیئت مدیره استقلال صورت جلسه مالی را امضا نکرده اند و تنها امضای مدیرعامل بوده حالا چرا خطای خودتون را گردن هیئت مدیره می اندازید؟ جناب قربانزاده مردم هم چشم دارند هم گوش و هم حافظه . حالا شاید حافظه تاریخی اونها کوتاه باشه که مرتب فریب ظاهرسازی و نمایش بعضیا رو بخورند. ولی نه اینقدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی