نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اقدام غیرمنتظره؛ پرسپولیسی‌ها دست به اعتصاب زدند/ قرارداد پریرا صدای سرخ‌ها را درآورد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اعتراض به عدم پرداخت حقوق، کارمندان پرسپولیس در سالن روابط عمومی باشگاه تجمع کردند.

باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار در سال جاری، موفق نشده حقوق کارمندان خود را بپردازد.

در همین مورد مدیران پرسپولیس در ۲ ماه اخیر، حقوقی به کارمندان خود نداده‌اند تا در آستانه روزهای پایانی سال این افراد شرایط سختی را تجربه کنند.

در اعتراض به این وضعیت کارمندان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته در سالن کنفرانس باشگاه تجمع کرده و دست از کار کشیدند تا بلکه رضا درویش، شنونده مشکلات آن‌ها باشد و قدمی برای پرداخت حقوق بردارد و مشکلات را برای آن‌ها حل کند اما درویش حاضر به دیدار با کارمندان پرسپولیس نشد تا آن‌ها دست خالی پس از چند ساعت کار نکردن، به کار خود ادامه دهند.

امروز هم تعدادی از کارمندان خواهان دیدار با درویش شدند اما موفق به دیدار با او نشدند و مشخص نیست در شرایط اقتصادی فعلی و نزدیکی به پایان سال، چه زمان معوقات کارمندان پرداخت می‌شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی با لئاندرا پریرا بسته و کارمندان از این موضوع معترض هستند اگر پولی در باشگاه وجود دارد چرا آن‌ها نباید به حق خود برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شتر پرتقالی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    خوب باید برن ببین استقلال چطور قراردادهای 9 برابری پرداخت می کنه و یاد بگیرن چگونه با این همه کادر و بازیکن گرانقیمت از پس هزینه هاشون بر میاد مهاجم برزیلی قیمت اش از قایدی کمتره و تازه اهل پارتی و رانند گی هم نیست
    • ستی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      مطمئنی اخه خود مدیر باشگاه استقلال توی پخش زنده شبکه ی سه جلوی میثاقی گفته ما هنوز قسط هتل مون مونده هزینه ی قرار داد بازیکنا رو ندادیم حالا شاید تو بهتر میدونی 😐😂
  • زیگزاگ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    همه ی کارهاشون نمایشه.میخوان نشون بدن مشکل دارند.
  • ... IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    متاسفم برای باشگاه و درویش که تخصصی تو خرید و چونه‌زنی نداره و قیمت پایه قراردادش با خارجیها زیر ۵۰۰، ۶۰۰ هزار دلار نیست. قیمتهای ترانسفر مارکت معمولا بالاتر از قیمت واقعی بازیکنه. اگه فرض کنیم قیمت واقعی پریرا همینه قیمت دو ساله‌اش میشه ۱۲۰۰ در حالی که الان قرارداد یک و نیم ساله باهاش بسته ۱۱۰۰. یعنی عجب مملکت داغونی داریم که سازمان بازرسیش متوجه اینجور چیزا نمیشه. این وسط یا دلالی صورت گرفته یا سواد درویش در حد سواد و مدیریت آجورلوست.
  • کریم IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    به نظرمن هرکاری برنامه ریزی دقیق میخواد.هیچ چیز بیشترازیک مدیرضعیف نمیتواندیک تیم راشکست دهد.همین وبس .
    • سیامک IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      غصه نخور یاکریم یاکریم دوباره پر میگیری اگه بشی ناامید ناامید به دست غم میمیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی