حمله رحمتی به صدا و سیما با طعنه‌های جنجالی/ هزینه ۴ تا سیم و کابل چقدر است؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از برتری تیمش مقابل مس کرمان به شدت از صداوسیما انتقاد کرد.

سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک بعد از برتری ۲ بر یک این تیم مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان ما کاملا به ضعف و قوت حریف واقف بودند و از همان نقاطی که کار کرده بودیم، به گل رسیدیم، البته روی اشتباهی که از قبل به بازیکنان تذکر داده بودیم، گل خوردیم و دقایقی از بازی تحت فشار حریف قرار گرفتیم.

رحمتی افزود: تیم مس هم فوتبال خوبی ارائه داد و واقعا تیم باشخصیتی است. در عین حال افتخار می کنم با چنین بازیکنانی کار می‌کنم و در ابتدای راه مربیگری‌ام تلاش می کنم با چنین نفراتی به خواسته‌های شخصی و تیمی برسم.

برای مسئولینی که شعار می‌دهند تاسف می‌خورم

سرمربی آلومینیوم اراک با انتقاد شدید از نحوه پوشش تلویزیونی بازی‌های این تیم اظهار کرد: واقعا تاسف می‌خورم برای مسئولینی که بارها و بارها من را در اراک دیده و عنوان کرده‌اند این مردم هیچ دلخوشی‌ای به جز فوتبال و تیم آلومینیوم ندارند؛ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که با تمام وجودشان برای این تیم و خوشحالی مردم زحمت می‌کشند و تاسف می‌خورم برای مسئولینی که فقط شعار می دهند.

مگر هزینه چهار تا کابل و سیم چقدر است

رحمتی با اشاره به کمبود دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه ادامه داد: هزینه چهار تا سیم و کابل چقدر است؟ این‌گونه برای مردم استان ارزش قائل می‌شوید و وقت می‌گذارید؟ مگر چنین چیزی امکان دارد که با یک دوربین و بدون گزارشگر مستقر در استادیوم بازی را انعکاس دهند؟

باشگاه اجازه ندهد صداوسیما بازی ما را پخش کند!

وی تصریح کرد: واقعا برای شما (صداوسیما) تاسف می‌خورم و از باشگاه و کارخانه آلومینیوم تقاضا دارم دیگر اجازه ندهند صداوسیما بازی‌های آلومینیوم را پخش کند. من ۱۰ ماه است در شهر اراک هستم. بگویید امکانات تفریحی این شهر چیست؟ امروز با تیمی بازی داشتیم که واقعا جزو تیم‌های قوی و خوب لیگ ایران است و کمترین باخت و گل خورده را داشته ولی متاسفانه صداوسیمای استان مرکزی بازی ما را با یک دوربین پخش می‌کند!

خودمان بازی آلومینیوم را پخش می‌کنیم

رحمتی گفت: از رییس هیات مدیره کارخانه خواهش می کنم اجازه ندهید دوربین های صدا و سیما وارد استادیوم شوند، خودمان پخش می کنیم و منت کسی را نمی‌کشیم.

محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای آلومینیوم در نشست خبری پس از این دیدار گفت: دو هفته پیش می‌خواستم موضوعی را عنوان کنم اما خیلی از مسئولان اجازه بیان ندادند. ولی باید امروز گفت که متاسفیم بازی در اراک برای دومین بار متوالی با یک دوربین پوشش داده می‌شود. عنوان کرده‌اند این مشکل به دلیل نداشتن فیبر نوری است ولی واقعا برای صداوسیمای استان مرکزی این قدر مشکل است؟

چهرقانی ادامه داد: به ما گفته‌اند باشگاه باید تهیه کند. کدام باشگاه در کل ایران چنین کاری انجام می‌دهد؟ هر دفعه یک توقع و یک مسئله ایجاد می‌کنند و امروز شنیدیم گزارشگر در استادیوم نبوده و از داخل صداوسیما بازی را گزارش کرده است.

وی افزود: اگر قرار است هفته بعد چنین مواردی تکرار شود، بازی را پوشش ندهند و ما خودمان فکری می‌کنیم و از بیرون اراک برای پخش بازی اقدام می‌کنیم. تیم به این خوبی بازی کرده و نتیجه کسب می‌کند ولی بازی فقط با یک دوربین و با کیفیتی که برای همه مشخص است پوشش داده می شود که جای تاسف دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • دوستدار فوتبال IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    یعنی درکشور کسی متوجه کارهای سازمان یافته تاج ودارودسته او نیست،چه بساتخلفات داورها فشاری شودتا با ورود ویدیوچک باند تاج موافقت شود،
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اینم برا ما آدم شده
  • ناشناس IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    قربون تودهنت آقای رحمتی خداحفظت کنه
  • بشیر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    پروفسور بالاخره سیم و کابل یا دوربین؟!!!!!
  • مهران IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    این مگه سرمربی شده؟؟این باید توپ جمع کن میشد
    • عبدو قاتل تختی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      تو آزادی بد سوزوند لنگی ها رو..
  • محسن IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    از فردا عده ای میان میگن رحمتی باید اعدام بشه، حرفاش سیاسی بود، تحریک کننده بود، واصل نظام هدف بوده، وچرندیاتی از این دست، متأسفانه عده‌ای جاه طلب میگن تمام مردم ایران اعدام بشن، تا خودشون به لفت ولیسهاشون ادامه بدن
  • اراکی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    اراک فقط دو چیز براش مهمه اب سنگین وحجاب خانم ها اگر به صدا سیما قول بدید بین دو نیمه از اب سنگین اراک گفته بشه همه چیز حله حتی بازی اراک رو روی ماهواره پخش میکنند متاسفانه با اینکه خودم اراکی هستم ولی اراک فقط یک دهات که پوشش وظاهر شهر رو بخودش گرفته یک مرکز خرید داره در سه خیابان خلاصه شده باغ ملی ملک وعباس اباد اینو ازش حذف کنید خدا وکیلی بگید دیگه چی داره اخه بری لب کوه وباغ یک چای بخوری مال افراد مسن هست نه نسل جوان این همه بیابان ومحوطه خالی یک سیتی سنتر نداره همه استان ها کم وبیش دارند فقط اراک که از صنعتی بودنش ذوق میکنه یک پارک درست وحسابی نداره همش اهن پاره های بدرد نخور برن مردم بشینن اونجا چرخ فلک نگاه کنند بخندن بهم دیگه در نهایت از اقای رحمتی ودلسوزیشون ممنون وخدا قوت پهلوان مرد بزرگ
  • امین IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    آقای رحمتی از اون پول های میلیاردی که به جیب می‌زنید خودتان زحمت کشیده و چهار تا سیم و کابل را بخرید
  • علیرضا IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    اینجا اراک است .با جاهای دیگ اشتباه نگیرید . کدام کار شهرمان درست است تابرسه به استادیوم و دوربین و .......‌
  • عرفان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    همه شهرهای ایران تقریبا مثل اراک هست نه پارکی نه امکاناتی نه فضای شهری درستی هیچی ندارن والا ما هم تفریحمون رفتن به کوه و چایی خوردن شده همین اونم با بدبختی...
  • محمود نعمتی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    سوال اینجاست که روز بازی آلومینیوم با پرسپولیس و استقلال معجزه میشه کابل نوری از آسمون نازل میشه!!!؟؟ اونجا چون براشون پول و درآمد داره همه چی درست میشه. شرم براین جماعت دروغگو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی