پیروز قربانی: بازگشت به استقلال؟ از فوتبال خسته شدم/ واقعا اشتباه بزرگی کردم به این تیم پیوستم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مستعفی تیم شهرداری آستارا گفت: به دلیل مشکلاتی که داشتیم واقعا خسته شدم و خودم را بیهوده خرج کردم.

پیروز قربانی سرمربی جوان تیم فوتبال شهرداری آستارا از هدایت این تیم کناره گیری کرد. قربانی در این خصوص گفت: استعفا دادم و به هیچ عنوان حاضر به ادامه همکاری با این باشگاه نیستم. این اتفاق باید یک هفته زودتر می‌افتاد. به دلیل مشکلاتی که وجود دارد واقعا خسته شده‌ام و متاسفانه این مشکلات در نتیجه‌گیری فنی ما هم تاثیرگذار بود. به خاطر بازیکنانی که با من آمده بودند و به خاطر همکارانم در کادرفنی تحمل کرده بودم اما به جایی رسیدم که واقعا خسته شدم. خودم را بیهوده خرج کردم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی دارد، عنوان کرد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. این تیم آنقدر من را خسته کرده که واقعا به فوتبال فکر نمی‌کنم. باید مقداری استراحت داشته باشم تا دوباره گرایشی به فوتبال پیدا کنم. واقعا اشتباه بزرگی کردم و انرژی که داشتم از من گرفته شد.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد دیدار امروز با علی فتح الله زاده و اینکه این تصور را به وجود می‌آورد که به کادرفنی آبی‌ها اضافه خواهد شد، اظهار داشت: یک دیدار دوستانه بود و اتفاق خاصی نیفتاد. کادرفنی این تیم کامل است و اصلا به هیچ عنوان صحبتی در مورد اضافه شدن من نیست. 

قربانی در خصوص شرایط استقلال پس از سه بازی و ثبت ۱۰ گل زده، گفت: استقلال بهترین فرصت را دارد که بتواند قهرمانی اش را تکرار کند. تیم خوبی دارند و خداراشکر چند بازی است که روی غلتک افتاده‌اند. الان تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سر سلامت سلطان تاجی
  • آبی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    امیدوارم به کادرفنی اضافه بشی تاجی بزرگ
  • فریاد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    واقعا استقلال به سهراب بختیاری زاده ، متی پاشازاده ، پیروز قربانی ،امید روانخواه و صد البته مجتبی جباری ها روی نیمکتش احتیاج داره!!! بنظرم امثال ایشون بایستی الان روی نیمکت میبودن که خودشون سنبل استقلال بودن و همیشه جزوه مفاخر ... ی مربی باید کنار خط جذبه داشته باشه نظیر این چند تن ،امیدوارم حاجی ازشون استفاده کنه !!! بدرود
  • رضاعرفانی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    کلاخوب بود ازوضعیت بازیکنان غایب مثل حسینی ودیگران اطلاع رسانی کنید
  • جمشید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    اقای پیروز قربانی بشین باد بیاد
  • دو ستاره واقعی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    تو رو خدا دست بردارید. بزرگ ما قلعه نویی بود که اونجور شد. آخه این پیروز کیه که شده سلطان تاجی؟ یه دوره در نبود بازیکن قدیمی ، بازوبند را به دستش بست و همین و بس فکر نتیجه گیری تیم باشید. برای اینها هم نگران نباشید آخه مگه نیمکت تیم ، اتوبوسه که یه لیست ۲۰نفری بیان روش بشینند چون یه زمانی در تیم بازی کردند چندتا مربی و آنالیزور حرفه ای خارجی بیارید تیم را بالا ببره یکی سلطانه ، یکی ژنراله ، یکی سرداره ، یکی تاجه ، یکی کلاهه خداییش خسته نشدید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی