نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
خبرورزشی‌گردی| جواد نکونام: مصرف شیشه در لیگ ایران رواج پیدا کرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت متاسفانه مصرف شیشه در لیگ ایران رواج پیدا کرده است و این موضوع نگران کننده است.

۱۲  سال قبل در روزهای ابتدایی سال ۱۳۸۹ سایت گل با جواد نکونام کاپیتان  وقت تیم ملی کشورمان مصاحبه ای را انجام داد که جالب توجه بود. نکونام در این گفتگو اظهار داشت: در فوتبال اروپا همه چیز کنترل شده است و حتی بازیکن ساعت خواب را به همراه برنامه غذایی تحویل می‌گیرد. البته در تمام لیگ‌های حرفه‌ای همچنین قوانینی وجود دارد. بازیکن حتی در لباس پوشیدن نیز باید دقت کند چرا که مدیران باشگاه اعتقاد دارند بازیکن فوتبال الگوی جوانان هستند و باید تا جایی که می‌تواند رفتار مناسبی داشته باشد. ولی متاسفانه در فوتبال ایران این چیزها مرسوم نیست و اگر کسی بخواهد به بازیکنان حرفه ای گری را یاد دهد همه به او حمله می‌کنند.

نکونام ادامه داد:  لیگ ایران فقط اسمش حرفه‌ای است. بازیکنان توان کافی برای یک ۹۰ دقیقه بازی را ندارند و متاسفانه هر روز از زندگی غیرحرفه ای برخی از آنها چیزهای مختلفی به گوش می‌رسد. مثلا من شنیدم مصرف مواد مخدر مثل شیشه در لیگ ایران رواج پیدا کرده است که این موضوع واقعا نگران کننده است. شیشه ماده مخدر ویرانگری است که باعث تحلیل بافت‌های عضلانی می‌شود و بازیکن دیگر نمی‌تواند درست در زمین بدود.

مصاحبه جواد نکونام در روز ۲ شهریور سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی را مشاهده می‌کنید:

خبرورزشی‌گردی| جواد نکونام: مصرف شیشه در لیگ ایران رواج پیدا کرده است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    بعضی رفتارها واقعا نشان دهنده این حرف هست
  • محمد IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    دقیقآن همینه متآسفانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی